Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون آسرایی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در مورد فعالیت های جدیدش صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آسرایی در ابتدا در مورد پروژه ساخت آلبوم جدید خود گفت: «پروژه ساخت آلبوم جدید به زودی آغاز خواهد شد و انشاالله این آلبوم در اواخر پاییز امسال منتشر خواهد شد. این آلبوم از ۱۰ یا ۱۱ قطعه تشکیل شده و صحبت هایی با بهروز صفاریان برای همکاری در این آلبوم شده است همچنین به احتمال فراوان دو قطعه از سروده های مریم حیدرزاده نیز در این آلبوم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم به نسبت سایر آلبوم هایی که تاکنون منتشر کرده ام مطمئنا فضای امروزی تری دارد و ما هر آلبومی که منتشر می کنیم، سعی می کنیم که به موسیقی روز بیشتر توجه کنیم و به طور حتم در این آلبوم تنظیم ها بروز تر خواهد بود.»

این خواننده پاپ همچنین در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها نیز خاطرنشان کرد: «ما تلاش می کردیم که مردادماه امسال آلبوم جدید را منتشر کنیم و به دلیل اینکه تمایل نداشتم تا قبل از انتشار آلبوم جدید کنسرتی برگزار کنم، در زمینه برگزاری کنسرت حضور کم رنگ تری نسبت به سایر خوانندگان داشتم اما با توجه به اینکه انتشار این آلبوم به اواخر پاییز موکول شد، به احتمال فراوان در شهریورماه و قبل از انتشار آلبوم کنسرتی را در تهران خواهیم داشت.»

فریدون آسرایی در پایان در مورد پیشنهاد تیتراژخوانی و اینکه آیا تیتراژخوانی مافیا دارد، نیز اینگونه توضیح داد: «در حال حاضر پیشنهادی برای تیتراژخوانی در صدا و سیما ندارم. من در مورد اینکه تیتراژخوانی مافیا دارد یا نه نمی توانم نظر بدهم اما تعدادی از برنامه هایی که ببینده و شنونده بیشتری داشته باشد، مسلما تعدادی از خواننده ها دوست دارند که در آن برنامه ها حضور داشته باشند و تیتراژ آن را اجرا کنند. خواننده هایی هستند که حاضرند برای خواندن تیتراژ مبلغی را هم پرداخت کنند اما خوانندگانی که شناخته شده هستند، احتیاجی نیست که بخواهند وارد چنین مقوله هایی شوند. ضمن اینکه اگر آن سریال یا برنامه تلویزیونی خوب و پربیننده باشد، مسلما تاثیر مثبتی بر روی جذب مخاطب برای خواننده دارد. کما اینکه خواننده هایی هستند که از تیتراژخوانی به شهرت رسیدند.»

منبع: آوای ایرانیان

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس

 احسان یاسین، خواننده‌ای که در مسابقه عصر جدید شناخته شد، مدتی است به دعوت کشور تونس به این کشور سفر کرده و در مطرح ترین برنامه تلویزیونی تونس "carthage" اجرا می‌کند. او همچنین دو همایش و کنسرت در این کشور به عنوان اولین خواننده ایرانی برگزار کرده است.

دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر