Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@14:10:57 GMT

ضرب و شتم مدیر مدرسه توسط پدر دانش آموز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۳۳۳۱

ضرب و شتم مدیر مدرسه توسط پدر دانش آموز

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از ضرب و شتم مدیر یکی از مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط پدر یکی از دانش آموزان این مدرسه خبر داد.

رضا زینی‌وند مقدم با ابراز تأسف و تأثر فراوان در خصوص ضرب و شتم یکی از مدیران مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط یکی از اولیای دانش‌آموز این مدرسه گفت: حفظ شان و کرامت فرهنگیان اولین اصل و وظیفه سازمانی، انسانی و قانونی آموزش‌وپرورش است و در این راستا به‌محض اطلاع از این خبر تأسف‌بار، طی تماس با مدیر مضروب مدرسه و جویا شدن موضوع، از طریق مراجع قانونی و مسئولان شهرستانی پی‌گیر موضوع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه دستورات لازم در این خصوص برای بررسی موضوع به واحدهای حقوقی، حراست و ارزیابی عملکرد و همچنین رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان داده‌شده است، افزود: مقرر شد تا مسئولان این واحدها برای دلجویی از مدیر مدرسه و بررسی و پی‌گیری ویژه به شهرستان رومشکان عزیمت کنند.

مدیرکل آموزش‌و پرورش لرستان بابیان اینکه پس از تکمیل گزارش حادثه و جمع‌آوری اسناد و مدارک، موضوع از طریق مراجع قضایی و حقوقی تا احقاق کامل حقوق مدیر مضروب و آسیب‌دیده و همچنین اعاده حیثیت ایشان و جامعه فرهنگی دنبال خواهد شد، گفت: مجازات فرد خاطی را به‌طور قاطع پی‌گیری خواهیم کرد.

زینی‌وند بابیان اینکه با توجه به وقوع این رویداد تأسف‌بار در روز پنج‌شنبه سوم خردادماه، واحد حقوقی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رومشکان بلافاصله در روز شنبه پنجم خرداد، موضوع را از طریق مراجع قضایی و انتظامی شهرستان پی‌گیری کرده است، گفت: پرونده فرد خاطی مفتوح بوده و این پرونده در مراجع انتظامی و قضایی در حال رسیدگی است.
 

ایلنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مدیر مدرسه لرستان ضرب و شتم جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد