Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@03:49:19 GMT

انتقاد رئیس شورای اروپا از عملکرد آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۳۴۱۰

صراط:

«دونالد تاسک»، رئیس شورای اروپا روز جمعه گفت که آمریکا نظم مبتنی بر قوانین در دنیا را به چالش کشیده است.

به گزارش فارس،  تاسک این اظهارات را روز جمعه در جریان نشست هفت کشور صنعتی دنیا موسوم به «گروه هفت» که در کانادا برگزار می‌شود مطرح کرد.

تاسک گفت: «نظم بین‌المللی مبتنی بر قانون به چالش کشیده شده است، نه توسط کسانی که معمولاً مورد ظن هستند بلکه توسط بنیانگذار و ضامن [این نظم]، یعنی آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این نشست در حالی روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود که تنش میان اعضای آن به اوج خود رسیده است. سران 6 کشور صنعتی دنیا شامل آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و انگلیس قصد دارند ترامپ را بابت نقض قواعد تجارت آزاد تحت فشار قرار دهند.

کشورهای اروپایی این گروه، نشست گروه هفت را فرصتی جدی برای انتقاد از تصمیم ترامپ برای افزایش تعرفه فولاد و آلومینیوم وارداتی از کانادا، اتحادیه اروپا و مکزیک می‌دانند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای اروپا آمریکا قوانین دنیا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امامان جمعه در شهر‌های مختلف گلستان امروز در خطبه‌های نماز به طرح نور و پشتیبانی مردم از آن،  اعتراض ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا، پیدا شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای، فرا رسیدن موسم حج و ویژگی‌های صادق آل محمد (ع) اشاره کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی