Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویت نیمکت و اضافه کردن مهره های مدعی سیاست اصلی وینفرد شفر سرمربی استقلال در فصل نقل و انتقالات بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرونده خرید های تیم فوتبال استقلال در فصل جاری تقریبا در چند ساعت بسته شد و مدیران موفق شدند لیست مورد نظر وینفرد شفر را جذب کنند. البته در این میان مدیران تیم استقلال در جذب اولویت اصلی شفر برای خط حمله ناکام بودند اما در نهایت با جذب آقاخان، لیست شفر تقریبا کامل شد تا حالا احتمالا با یک خرید دیگر، آبی ها به سراغ فروش بازیکن و تمدید قراردادها بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه فصل گذشته تکرار نشد

خرید های تیم فوتبال استقلال در فصل جاری بر خلاف فصل گذشته هدفمند و با سیاست ترمیم ترکیب اصلی انجام شد و وینفرد شفر دست به انقلابی بزرگ در ترکیب استقلالی ها نزد. اتفاقی که می تواند به آبی های تهرانی کمک کند تا در هفته های ابتدایی مشکل زیادی بابت هماهنگی بازیکنان خود نداشته باشند.

خرید های تیم استقلال برای ترکیب اصلی خواهند جنگید

لیست خرید های آبی ها نشان می دهد که تمامی بازیکنان جدید باید برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال تلاش کنند. فرشاد محمدی مهر در سمت راست رقیبان جدی و با تجربه ای دارد، محمد دانشگر باید در رقابت با روزبه چشمی، منتظری و احتمالا حسینی برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد. همچنین باقری و آقاخان رقیبانی مانند تیام، اسماعیلی و قربانی خواهند داشت که کار آنها را برای حضور در ترکیب اصلی تیم استقلال سخت می کند.

علامت تعجب در خط میانی

مثلث باقری، ابراهیمی و جپاروف در مرکز زمین فوق العاده بودند و همین حالا نیز پشتوانه هایی مانند اسماعیلی و چشمی برای این خط وجود دارد اما با این حال وینفرد شفر سرمربی استقلال تصمیم گرفت تا چهره دیگری را به مرکز زمین آبی ها اضافه نکند. در لیست شفر همچنان خبری از خرید جدید برای این پست نیست اما این احتمال وجود دارد بعد از جدایی بویان، آبی ها یک بازیکن خارجی دیگر را در این پست جانشین کنند. اتفاقی که فعلا کادرفنی استقلال روی ان به جمع بندی نرسیدند و احتمالا بعد از شروع تمرینات مشخص خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وینفرد شفر محمد دانشگر استقلال تیم استقلال تیم فوتبال استقلال محمد دانشگر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار می‌شود که ترکیب ایران به شرح زیر است:    اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی (کاپیتان) -مائده بی رنگ-نازنین منصورالوارث - مریم دینی -سمیه اسماعیلی- پرنیا رحمانی

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور