Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:08:24 GMT

ادعای عجیب مرد پاکستانی در یمن خبرساز شد!+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۴۱۸۵

ادعای عجیب مرد پاکستانی در یمن خبرساز شد!+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروشنده یمنی در فروشگاهش مشغول کار بود که ناگهان مردی پاکستانی تبار وارد فروشگاه شد.

مرد پاکستانی که تا حدودی زبان عربی آموخته بود، درخواست مقداری خرما داشت اما هنگامیکه زمان پرداخت پول آن رسید با طرح ادعایی عجیب فروشنده یمنی را غافلگیر و خشمگین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جای پول سنگی ساده روی ویترین گذاشت و قصد داشت با جا زدن آن به جای سنگی قیمتی خرما ها را به صورت رایگان با خود ببرد اما مرد یمنی از حقه مشتری فریب کارش آگاه شد.

شهروند پاکستانی تبار در ادامه ادعاهایش سعی داشت فروشنده را متقاعد کند که سنگ را از دوست یمنی‌اش در استان صعده هدیه گرفته و به او گفته شده که می تواند هنگام خرید از شهروندان یمنی به جای پول این سنگ را ارائه دهد، در نهایت هنگامیکه جر و بحث بالا گرفت خریدار خرما ها به زور گرفت و پس از تهدید فروشنده از مغازه خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

اقدام وحشیانه سارق برای سرقت کیف زن محجبه! +فیلم

انتهای پیام/

ادعای عجیب مرد پاکستانی هنگام خرید از فروشگاهی در یمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث یمن خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم

«محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در شبکه احتماعی ایکس نوشت: «با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید از لحاظ تعداد و تنوع و کیفیت».

به گزارش تسنیم، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود نوشت که سلاح‌های یمنی بسیار فراتر از میزانی است که دشمنان تصورش را دارند.

توئیت این مقام ارشد یمنی پس از آن است که نیرو‌های مسلح یمن شامگاه سه شنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن کشتی «CYCLADES» با پهپاد را در روز دوشنبه که عازم بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ بود را منتشر کرد.

نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کرده بود هدف قرار دادن این کشتی پس از نادیده گرفتن تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

هواپیما‌های جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

در این راستا وبگاه Tradewindsnews، متخصص در حوزه اخبار اقتصادی و تجارت نوشت: هدف قرار دادن کشتی MSC Orion در اقیانوس هند توانایی یمنی‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها از فاصله دور را نشان می‌دهد؛ حمله به کشتی MSC Orion در اقیانوس هند این سوال را ایجاد کرد که چگونه یمنی‌ها توانستند در صد‌ها کیلومتری سواحل یمن حمله‌ای را به یک هدف متحرک انجام دهند».

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس