Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@14:01:08 GMT

لورفتن رمز دوم زمینه ساز سرقت ۳۰۰ میلیونی + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۴۵۵۶

لورفتن رمز دوم زمینه ساز سرقت ۳۰۰ میلیونی + جزییات

ساعت24 -افشای رمز دوم زمینه سازسرقت ۳۰۰ میلیونی شد

فردی که با دستیابی به رمز دوم مشتری قدیمی خود از حساب وی 300 میلیون ریال برداشت کرده بود، در عملیات  پلیس فتای کرمان شناسایی و دستگیر شد. خبرنگارما،  زنی  با  مراجعه به پلیس فتای کرمان با طرح  شکایتی  از برداشت غیرمجاز 300 میلیون ریال از حساب بانکی اش  خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستور رئیس پلیس فتای استان کرمان ، کارشناسان  این پلیس  با انجام بررسی هایی دریافتند از حساب این  شاکی  خرید اینترنتی انجام شده است که در ادامه  تحقیقات و پی جویی های تخصصی   ،عامل این برداشت های غیرمجاز  شناسایی و دستگیرشد. وی اظهارکرد: این متهم در یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی مشغول به کار بوده و برای نصب اینترنت به منزل شاکی مراجعه داشته است.سرهنگ یادگارنژاد افزود: متهم به منظور خرید بسته های مصرفی اینترنت، اطلاعات کارت بانکی صاحب منزل را دریافت و  از حساب وی برداشت کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرقت كلاهبرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!