Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:38:46 GMT

یک مامور انتظامی در درگیری مسلحانه جیرفت شهید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۴۵۹۵

یک مامور انتظامی در درگیری مسلحانه جیرفت شهید شد

جیرفت - ایرنا - رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: در درگیری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با سودگران مرگ یک مامور انتظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

احمد امینی روش شبانگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی جیرفت ساعت 23 شب گذشته در منطقه پل جنگل آباد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر می شوند که در این درگیری استوار فردین سنجری به دلیل اصابت گلوله قاچاقچیان به شهادت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ادامه این درگیری مسلحانه سروان بهزادپور جانشین کلانتری 11 جیرفت نیز زخمی پس از اتمام این عملیات برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شد.
وی تصریح کرد: 500 کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری سمند در این درگیری مسلحانه کشف و ضبط شد و قاچاقچیان مواد مخدر در تاریکی شب متواری شدند و عملیات جستجوی این قاچاقچیان ادامه دارد.
فرماندار جیرفت از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی در مورد درگیری مأموران نیروی انتظامی توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.
وی به حضور اعضای شورای تامین در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری وضعیت سروان بهزاد پور اشاره کرد و گفت: از تمام توان کادر پزشکی بیمارستان برای درمان سروان بهزادپور استفاده خواهد شد.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت نیز گفت: تمام پزشکان مورد نیاز از ساعت 12 شب گذشته در اتاق عمل حاضر شدند.
ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: تمام امکانات این بیمارستان برای بهبود شرایط جسمانی سروان بهزادپور آماده است و مردم از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 3029/5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث درگيري مسلحانه جيرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان