Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: طرح امداد و نجات تابستانه سال ۹۷ از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور سال جاری اجرا می شود.

وی با اشاره به زمان ۱۰۰ روزه طرح امداد و نجات تابستانه، افزود: در این طرح ۱۲۹۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت، در خدمت مردم و مسافران تابستانی خواهند بود.

سلیمی ادامه داد: ۵۵۷ پایگاه ثابت به همراه ۷۳۳ پست موقت، برای ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان، تجهیز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بکارگیری ۴۶۰۶ نفر نیروی عملیاتی در زمان اجرای طرح امداد و نجات تابستانه خبر داد و افزود: ۱۰۲۶ دستگاه آمبولانس، به همراه ۴۳۸ دستگاه خودرو نجات، ۵۰ خودرو ویژه عملیاتی و ۱۲۸۲ دستگاه سایر خودروها، در این طرح بکارگیری شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات، همچنین به ۱۱ دستگاه خودرو فرماندهی ارتباطات و ۱۲۲ دستگاه موتورسیکلت آمبولانسی اشاره کرد و گفت: ۴۷۵ دستگاه موتورسیکلت امدادی و ۲۴ فروند بالگرد امدادی، از دیگر تجهیزات بکارگیری شده در این طرح است.

کد خبر 4315753 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بالگرد امدادی سازمان امداد و نجات هلال احمر مرتضی سلیمی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ترافیک شهر تهران راهپیمایی روز قدس سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور نیروی انتظامی سازمان هواشناسی سالروز ارتحال امام خمینی دانش آموزان محدودیت ترافیکی طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی