Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس مد و لباس امتداد نیوز: داوود شرقی تولیدکننده محصولات پوشک اسلامی با برند “عفیف” درباره نقش و جایگاه نمایشگاه‌های حوزه مد و لباس به‌ویژه در حیطه پوشاک اسلامی به خبرنگار امتداد نیوز، گفت: از ابتدای فعالیتمان بنا را بر این گذاشتیم که از صفر تا صد محصولاتمان را از متریال ایرانی استفاده کنیم و این مهم نیز حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه خوشبختانه طی سال نمایشگاه‌های متعددی در حوزه مد و لباس برپا شده که منجر به ارتباطی مؤثر میان تولیدکنندگان و مخاطب می‌شود اظهار داشت: یکی از مزیت‌های برپایی نمایشگاه‌های مد و لباس آن است که دست واسطه‌ها در امر عرضه محصولات کوتاه می‌شود.

شرقی در ادامه به لزوم حمایت از کارآفرینان در عرصه پوشش اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه امکانات و شرایط مناسبی برای تبلیغات ما و محصولاتمان وجود ندارد، اما همچنان به حمایت‌های مادی و معنوی مدیران دولتی و بخش خصوصی امیدواریم.

مدیر برند “عفیف” با تأکید بر اینکه در حال حاضر محصول ایرانی با بهترین کیفیت و کمترین سود ممکن در بازار مصرفی توزیع می‌شود بیان کرد: فضای رقابتی میان تولیدکنندگان ایرانی وجود دارد که البته عادلانه نیست و وجود برندهای خارجی حتی در حوزه محصولات عفاف و حجاب هم کار را بیش از پیش بر ما دشوار کرده اما با این وجود نمایشگاه‌ها بستر جدیدی در راستای هم‌افزایی فعالان ایرانی فراهم آورده است.

این تولیدکننده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه پوشاک به دلیلِ جریان سازی در کشور تأثیرگذار است، از سوی دیگر تعاملاتی که بین فعالان و برگزارکنندگان در این بخش‌ها ایجاد می‌شود، سبب می‌شود تا تجربه‌هایی کسب کنند و آشنایی با تازه‌های این حوزه کمک ارزنده‌ای به رشد و پیشرفت فعالیت‌ها دارد.

شرقی در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم مروج حجاب اسلامی باشیم باید بدانیم که این مهم در سایه حمایت از آنانی حاصل می‌شود که دغدغه ترویج آن را دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

او در خاتمه گفت: گاهی برخی بی‌توجهی به موضوعاتی مهم تولیدکننده ایرانی را از ادامه مسیر مأیوس می‌کند پس باید مراقب کاستی‌ها باشیم. به‌عنوان مثال در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم برندها در دو سالن حضور داشتند و از آنجا که ورودی این بخش از سالن A بود، استقبال از غرفه‌های موجود در سالن B به شکل قابل توجهی کاهش یافت و همین مسئله انتقاد بسیاری از برندها را در بحث چینش غرفه‌ها به دنبال داشت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی طراحی و دوخت با محور «لباس فرم مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه» در دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان (کارستان) در اردیبهشت و خردادماه سال جاری خبر داد.

وی اضافه کرد: همواره در طول تاریخ لباس بیانگر فرهنگ، قومیت، سنت، شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد بوده، به همین دلیل ارزش و اهمیت بسیاری داشته و امروزه طراحی لباس یک صنعت جهانی است و در بسیاری از کشور‌های بزرگ و پیشرفته به‌عنوان یک تخصص برجسته شناخته‌ می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، اهداف برگزاری این مسابقه را جهت‌دهی فعالیت‌های پژوهشی و دانشگاهی در راستای اهداف صنعت کشور، به‌کارگیری آموخته‌های تئوری دانشجویان رشته طراحی لباس در تولید، یکسان‌سازی لباس مقطع ابتدایی در سراسر کشور و ایجاد زمینه‌های همکاری و بسترسازی برای نمایش توانمندی‌های طراحان برای ورود به صنعت و تولید انبوه اعلام کرد.

منصوری، تشویق، ترغیب و حمایت از طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های ایرانی، فراهم آوردن زمینه مناسب برای کشف و بروز استعداد‌های خلّاق در زمینه پوشاک، دوخت، نساجی، بافت پارچه و معرفی صنایع فرهنگی و ایرانی حوزه مد و لباس برای مخاطبان و جامعه و ارائه الگو‌های ملی، اسلامی و زیبا به خانواده‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

وی تشریح کرد: این مسابقه با همکاری معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل صنعت، معدن وتجارت (صمت)، انجمن نساجی استان سمنان، شرکت نساجی‌ کویر سمنان و شهرداری مهدیشهر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای عموم رایگان و آزاد است، افزود: دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات ملی صنعت پوشاک در بخش طراحی و تولید لباس با محور لباس فرم مدارس در مقطع ابتدایی را در دو بخش تحصیلی و آزاد برگزار می‌کند.

منصوری تأکید کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات و انتخاب طرح‌های برتر و معرفی افراد مستعد به بخش صنعت پوشاک کشور، گامی مهم در هدایت استعداد‌های بالقوه جوانان ایران برداشته شود و صنعت پوشاک کشور با علم، مهارت و هنر به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

به گزارش آنا، بر این اساس زمانبندی مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه ۱۰ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه است و نمایشگاه آثار منتخب از ۵ تا ۶ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دبیرخانه این مسابقه در دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان مستقر است و علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی مسابقه (semnan.iau.ir) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین