Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کردستان به منظور مشخص شدن نفرات برتر در پیکارهای کشوری روز جمعه ۱۸ خردادماه به میزبانی مریوان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: در این مسابقات ورزشکارانی پیشکسوت از شهرستان های سنندج، سقز، بانه، قروه، مریوان، کامیاران، دیواندره و بیجار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی افزود: ۷۰ کشتی گیر در پنج گروه سنی اوزان مختلف در دو رشته آزاد و فرنگی در سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان بر روی تشک رفتند و با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: نفرات برتر این مسابقات در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کشور که به میزبانی استان داوطلب برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه استان کردستان در رشته ورزشی کشتی وضعیت خوبی دارد و انتظار می رود که بتوانیم از ظرفیت های این رشته به بهترین شکل استفاده کنیم.

کد خبر 4315748

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان کشتی آزاد راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه دانیال مرادی کشتی‌گیر اصفهانی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.


رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه در شهر مریوان استان کردستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس