Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت صبح امروز 19 خرداد ماه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت حادثه شامگاه گذشته که منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شد،گفت:اشد مجازات در انتظار عاملان حادثه شامگاه گذشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ماموروان انتظامی جیرفت پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان به سایر استان های کشور ، بلافاصله توقیف محومله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی درحین گشت زنی در ورودی محور کهنوج به جیرفت به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می شوند و دستور توقف خودرو را صادر می کنند که بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن دو نفر از ماموران انتظامی می شود.

سلامی عنوان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی از محل حادثه متواری می شوند.

دادستان جیرفت اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل و دستورات قضائی لازم برای دستگیری متهمان صادر شدکه ظرف کمتر از چند ساعت دو نفر از عاملان اصلی حادثه در رودبار جنوب دستگیر می شوند.

وی عنوان کرد: در این عملیات 590 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است، تصریح کرد: عزم دستگاه قضائی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر جدی است.

دادستان جیرفت یادآور شد: اخبار تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

901

حسین سلامی دستگیری شهادت جیرفت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین سلامی دستگیری شهادت جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان