Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی،
وحید خلیلی اردلی اظهار کرد: علاقمندان متقاضی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Inhb.ir و jchb.ir تماس با شماره 33380890- 038 مربوط به دبیرخانه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی دستگاه‌های مجری طرح از جمله جهاد دانشگاهی مکلف به شناسایی و توانمندسازی اشخاص حقیقی و حقوقی شده اند.
خلیلی اردلی افزود: این نهاد علمی دانشگاهی با استفاده از مشاوران خود حلقه‌های مفقوده و خلأهای طرح‌های مشابه گذشته را مرتفع خواهد کرد.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد واسطه‌ای و توسعه‌ای در این طرح وظایف و برنامه‌های مختلفی بر عهده دارد افزود: این طرح در سه فاز انجام می‌شود و شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و آموزش و اتصال به بازار این سه مرحله هستند.
خلیلی اردلی گفت: با استفاده از روشهایی چون، نظرسنجی، مطالعات اسناد، بررسی مطالعات انجام شده در حوزه اشتغال استان، مصاحبه با خبرگان و مدیران مرتبط و شناسایی مزیت‌های شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.
وی تصریح کرد: در فاز دوم به منظور توانمندسازی و آموزش، آمادگی مراکز آموزش جهاد دانشگاهی، شناسایی مربیان و تسهیلگران، درج فیلم‌های آموزشی و مستندهای ترویجی در سامانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی مربوطه انجام شده است.
خلیلی اردلی یادآورشد: در فاز سوم مرحله که اتصال به بازار است، نیز شناسایی برندهای ملی و استانی، عقد تفاهمنامه با فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی مرتبط با مشاغل خانگی صورت گرفته است.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سامانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی نیز توسط جهاد دانشگاهی طراحی و رونمایی شده است.
وی ادامه داد: امکان ثبت نام متضاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی بدون ارائه طرح توجیهی در این سامانه وجود دارد.
خلیلی اردلی امکان آموزش از طریق این سامانه به وسیله فیلم‌های آموزشی متنوع کار آفرینی و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی، اتصال تولید کنندگان محصولات مشاغل خانگی به برندهای ملی و استانی به عنوان پشتیبان، فروش آنلاین محصولات خانگی و آخرین اخبار مربوط به حوزه مشاغل خانگی را از مواردی برشمرد که در سامانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی قابل دسترسی است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 63 هزار دانش آموخته دانشگاهی بیکار و جویای کار دارد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال چهارمحال و بختیاری روابط عمومی مشاغل خانگی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است

ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به موفقیت سازمان ملی استاندارد و تلاش‌های رییس سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در تمدید و افزایش عضویت کامل در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه گفت:  بی شک این موفقیت جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب‌ خواهد بود. 

«یادگار محمدی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد : برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است. 
وی با اشاره به نقش برجسته سازمان ملی استاندارد ایران در رشد تولید، اظهار کرد: نقطه کانونی ما تمرکز بر رشد تولید است. 
مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران و بالطبع آن اداره کل استاندارد ایلام در دوره تحولی با اعمال نظارت‌های دقیق در تولید کالا و ارایه خدمات به بازارسازی تولیدات داخل کمک می‌کند، گفت: اگر محصولات تولیدی باکیفیت و استاندارد در بازار عرضه شود قطعاً رشد می‌کند و ما سعی کردیم تا با ارتقای کیفیت، بر وسعت بازار تولید داخل بیفزاییم. 
دبیر شورای استاندارد استان در خصوص بازارهای صادراتی نیز گفت: برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است. 
وی با بیان اینکه همزمان با کیفی سازی می‌توانیم بر رشد تولید و ایجاد بازار مناسب، همچنین سهم خوب با تحریک تقاضا در بازار داخل و صادراتی گام‌های موثری برداریم، گفت: این اقدامات رشد تولید را به دنبال دارد و امیدواریم با عملکردی مناسب بتوانیم تا پایان سال کارنامه امیدآفرینی را داشته باشیم. 
مدیرکل استاندارد استان در پایان، سازمان ملی استاندارد ایران را سازمانی مردمی و مردم نهاد معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و پشتیبانی مردم در مشارکت تولید سال خوبی را با رشد تولید رقم بزنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است