Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مسابقات انتخابي درون اردويي تيم‌ملي تکواندو زنان کشورمان براي حضور در بازي هاي آسيايي 2018 – اندونزي فردا (يکشنبه – 20 خردادماه) در فدراسيون تکواندو کشورمان برگزار مي‌شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کيوروگي) از 28 مردادماه تا يکم شهريورماه در "جاکارتا" اندونزي برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌ها در بخش کيوروگي و در گروه زنان در 5 وزن 49-، 53-، 57-، 67- و 67+ کيلوگرم پيگيري مي‌شود.
برهمين اساس و با اعلام مهرو کمراني سرمربي تيم‌ملي تکواندو کشورمان رقابت‌‌هاي انتخابي درون اردويي براي مشخص شدن نفرات اعزامي در دو وزن 53- و 57- کيلوگرم، فردا (يکشنبه – 20 خردادماه) در فدراسيون تکواندو کشورمان برگزار خواهد شد.
الهه شيدايي و مهسا پورميرزاي در وزن 53- کيلوگرم و طيبه پارسا، زهرا شيدايي، پريسا جوادي و کوثر اساسه در وزن 57- کيلوگرم نيز به مصاف يکديگر مي‌روند.
پيش از اين قرار بود اساسه در وزن 53- کيلوگرم مبارزه کند که با موافقت کمراني او نيز در وزن 57- کيلوگرم بر روي شياپ‌چانگ مي‌رود.
در وزن 67- کيلوگرم نيز مليکا ميرحسيني در صورت اخذ مجوز از جراح متخصص بدليل عملکرد قابل قبول در مسابقات قهرماني آسيا مي تواند در مسابقات انتخابي حضور پيدا کرده و با کيميا عليزاده به رقابت بپردازد.
ميرحسيني در جريان مبارزه نخست خود با حريف قزاقستاني در مسابقات قهرماني آسيا از ناحيه دست چپ به شدت دچار آسيب و شکستگي شد ولي با غيرت و تعصب عملکرد مطلوبي در دومين ديدار در برابر حريف قدرتمند چيني «يونفي گو» (قهرمان فينال گرندپري 2017، نايب قهرمان گرنداِسلم 2017، دارنده طلا بازي هاي آسيايي 2014 و نايب قهرمان جهاني 2011) به نمايش گذاشته و تنها با يک اختلاف امتياز نتيجه را واگذار کرد.
همچنين پيش از اين نيز ناهيد کياني و زهرا پوراسماعيل با کسب مدال در بيست و سومين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا جواز حضور در بازي‌هاي آسيايي را کسب کردند.
گفتني است هدايت اين تيم برعهده مهرو کمراني به عنوان سرمربي و ريحانه فولادي به عنوان مربي است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دختران هوگوپوش بازي هاي آسيايي 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت همچنان دور از دسترس پرسپولیس قرار گرفته است و البته سرخ‌ها در لیگ برتر با چالش بزرگی از این حیث مواجه نشده‌اند و امیر رفیعی با چهار کلین‌شیت طی این دیدارها کار را به پایان رسانده است.

با این حال نگرانی بزرگ پرسپولیس در خصوص دیدار حساس با سپاهان است. هواداران این تیم که بعد از کنار رفتن از جام حذفی با دریافت چهار گل در جریان تساوی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی حریف رقیب خود نشده‌اند، تنها امیدشان به لیگ برتر دوخته شده است.

طی ساعات اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با پیام‌های خود به دنبال این هستند تا با بالا بردن روحیه علیرضا بیرانوند و احتمالا احساساتی کردن این گلر باتجربه، او را مجاب به حضور در جدال با سپاهان کنند. آنها با اشاره به اینکه این بازی احتمالا کلید قهرمانی فصل آنها نیز محسوب می‌شود، ضمن احترام به امیر رفیعی از حضور بیرانوند به‌عنوان بمب روحیه و انگیزه تیم برای دستیابی به موفقیت در این بازی یاد کرده‌اند.

باید دید شماره یک پرسپولیس که بعد از باز کردن گچ دست خود همچنان از شرایط آمادگی مطلوب به دور است، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا این بازی یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران فوتبالی‌اش را خواهد کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی