Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@09:20:58 GMT

شهادت مامورناجا دردرگیری باقاچاقچیان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۶۰۳۸

در درگیری شب گذشته پلیس جیرفت با قاچاقچیان مسلح یک مامور ناجا شهید و دیگری مجروح می شود. ناطقان: شب گذشته هجدهم خرداد سال جاری قاچاقچیان مسلح که قصد انتقال مقادیری موادمخدر را داشتند در کمین پلیس جیرفت افتاده و پس از درگیری مسلحانه متواری می گردند.
برپایه گزارش متاسفانه استواریکم فردین سنجری در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل و سروان محمدرضا بهزادی پور به شدت مجروح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: فارس برچسب ها: مامور ناجا ، قاچاقچیان مسلح ، پلیس جیرفت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مامور ناجا قاچاقچیان مسلح پلیس جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن چند باند قاچاقچی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۲ در عملیات‌های مختلف پلیس مبارزه با سوداگران مرگ ۲ تن و ۷۹۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های پلیسی در برقراری امنیت و خدمات‌رسانی به مردم و مسافران اظهار داشت: تیم‌های تخصصی پلیس در بخش‌های مختلف مختلف فعال هستند و خدمات لازم به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

وی از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و بیان کرد: در عرصه تصادفات در جاده‌های استان بوشهر شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای هستیم از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون 5 نفر در تصادفات درون شهری استان بوشهر جان باخته‌اند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیش از 2 تن و 792 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و در این راستا 3 هزار و 193 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری 59 نفر قاچاقچی مواد مخدر گفت: در این زمینه 758 نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند. در این عملیات‌ها یک‌هزار و 931 نفر معتاد عادی و 445 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

سوسنی با اشاره به تشکیل 2 هزار و 560 پرونده در عرصه مواد مخدر اضافه کرد: در این راستا 122 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.

وی از اجرای یک‌هزار و 215 مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر 18 مرحله عملیات مشترک برون استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با سایر استان‌ها انجام داده است که یک تن و 158 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این عملیات‌های مشترک کشف شد که سهم کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر 600 کیلوگرم است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان چوب جنگلبانان تالشی را مجروح کردند
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
  • یک پلیس در خاش به شهادت رسید
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید