Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:53:19 GMT

مهلت سفارش اینترنتی کتاب های درسی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۶۴۸۶

مهلت سفارش اینترنتی کتاب های درسی تمدید شد

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش اعلام کرد: مهلت سفارش اینترنتی کتاب های درسی 18 خردادماه در نظر گرفته شده بود که به دلیل تاخیر در راه اندازی اولیه سامانه ثبت نام، این زمان تا هشتم تیرماه تمدید شد.

احمدرضا امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی‌ و حرفه‌ای و کار دانش، پایه‌های یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان تا هشتم تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش خرید کتاب اقدام کنند.
وی با یادآوری این نکته که تاکنون ثبت‌نام الکترونیکی کتاب درسی بیش از 80 درصد دانش آموزان در سراسر کشور انجام شده است، تصریح کرد: انتظار می رود دانش آموزان و مدیران مدارس، در این فرصت سه هفته ای، نسبت به ثبت نام الکترونیکی کتاب درسی اقدام کنند.
سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی با بیان اینکه ثبت‌نام کتاب‌های پایه اول نیز 23 تیرماه تا 20 شهریور ماه انجام می شود، گفت: دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
امینی ادامه داد: دانش آموزانی که امکان و شرایط ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی خود را ندارند می توانند از طریق مدرسه و به صورت گروهی اقدام کنند.
بر اساس اعلام معاونت پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش میزان افزایش قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی 97-98 تنها دو درصد است و کمترین قیمت کتاب های درسی مربوط به کلاس اول ابتدایی با قیمت یک دوره 14 هزار و 400 تومان است و قیمت کتاب های پایه دوم تا ششم نیز به ترتیب 15 هزار و 600 تومان، 20 هزار و 400 تومان، 20 هزار و 300 تومان، 20 هزار و 900 تومان و 24 هزار و 700 تومان تعیین شده است.
علمی**1883**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش كتاب درسي خريد اينترنتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل