Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:38:03 GMT

انتخابات دقیقه ۹۰ فدراسیون سوارکاری/ رئیس روی لبه تیغ

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۶۵۹۹

انتخابات دقیقه ۹۰ فدراسیون سوارکاری/ رئیس روی لبه تیغ

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتیِ جدید فدراسیون سوارکاری دقیقا به فاصله چهار سال نسبت به مجمع انتخاباتی دوره قبل و البته با شرایطی کاملا متفاوت و آرام برگزار می شود به خصوص اینکه طی سال های گذشته مدیریت این فدراسیون در اختیار رئیس بود نه سرپرست! 

۲۰ خردادماه سال ۹۳ در حالی انتخابات فدراسیون سوارکاری برگزار شد که با حاشیه های زیادی همراه بود و طی دو سال قبل از آن هم  سه بار برگزاری آن لغو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مجمع انتخاباتی مسعود خلیلی در رقابت با ۱۲ کاندیدای دیگر که البته پنج نفرشان پیش از رای گیری اعلام انصراف کردند موفق شد اکثریت آرا (۲۶ رای از ۳۴ رای) را به خود اختصاص دهد و رئیس فدراسیون سوارکاری شود و به مدیریتِ سرپرستیِ پُرحاشیه در این فدراسیون پایان دهد. 

شهریورماه سال ۹۰ و بعد از آننکه فدراسیون سوارکاری ۵ ماه بدون رئیس اداره می شد، با پیشنهاد حمید سجادی معاون وقت وزارت ورزش و حکم محمد عباسی وزیر وقت وزارت ورزش سرپرست این فدراسیون انتخاب شد اما تنها بعد از گذشت چهار روز از معارفه حمید حیدری، مشخص شد که این انتصاب اشتباهی و به خاطر تشابه اسمی انجام شده چراکه قرار بر این بوده که محمود حیدری سرپرست فدراسیون شود!

اینگونه شد که محمود حیدری سرپرستی فدراسیون سوارکاری را بر عهده گرفت. مدیریت وی در این فدراسیون تا ۳۰ آذرماه سال ۹۳ که موسی لنکرانی با حکم محمود گودرزی وزیر وقت به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد، ادامه داشت. البته سرپرستی لنکرانی به یک ماه ختم شد چراکه ۲۳ دی ماه صیدانلو به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد. 

اینگونه مسعود خلیلی پس از سال ها بی ثباتی مدیریتی در فدراسیون کاری، موفق شد ریاست این فدراسیون را عهده دار شود. وی یکی از ۶ کاندیدای مجمع انتخاباتی جدید سوارکاری است که فردا برگزار می شود. به نظر می رسد یکی از جدی ترین رقیبان وی در این انتخابات، محمود حیدری باشد که دو سال سرپرست فدراسیون بود و حالا برای ریاست برنامه دارد.

در مجموع برای مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ۶ نفر کاندیدا شدند که صلاحیت تمام آنها تایید شده است. غلامرضا جوادی، محمدعلی جاویدی برازنده، علی محمد صفانیا و  عبدالجلیل غیادی چهار کاندیدای دیگر این فدراسیون هستند. 

نکته قابل توجه حفظ حق رای رئیس سوارکاری با وجود همزمانی انتخابات و پایان ریاست وی است. انتخابات فدراسیون سوارکاری درست در روزی که ریاست چهارساله خلیلی به پایان می رسد، برگزار می شود و بر همین اساس وی مشکلی برای رای دادن ندارد. 

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری فردا یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ریاست این مجمع را عهده دار خواهد بود. 

کد خبر 4315812 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سوارکاری مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی محمدرضا داورزنی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تکواندو تیم فوتبال پرسپولیس مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ