Web Analytics Made Easy - Statcounter

جولیانی مدعی شد که ملانیا ترامپ به همسرش اعتماد دارد و ادعاهای استورمی را باور نکرده است. وی گفت: «واضح است که ملانیا این ادعاها را باور نکرده است. چرا که او به شوهرش دونالد ترامپ اطمینان دارد.» اما تنها ساعاتی پس از این اظهارات وکیل ملانیا ترامپ ادعای جولیانی را تکذیب کرد. استفانی گریزمن در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «من فکر نمی‌کنم که ملانیا نه تنها در خصوص این موضوع که درباره هیچ موضوع دیگری با آقای جولیانی صحبت کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» آفتاب‌‌نیوز : اظهارات رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ درباره استورمی دنیلز جنجال برانگیز شده است. رودی جولیانی روز جمعه ۸ ژوئن/ ۱۸ خرداد در اظهاراتی استورمی دنیلز را زنی فاقد اعتبار خواند.
به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آقای جولیانی که این صحبت‌ها را در همایشی در تل‌آویو به زبان می‌آورد، همچنین اضافه کرد که احترامی برای این بازیگر فیلم‌های پورنو قائل نیست. وی گفت: «من برای همه افراد احترام قائلم. حتی برای مجرمین، من برای زنان احترام زیادی قائلم، اما برای کسی که بدنش را برای مقاصد جنسی می‌فروشد و کارنامه‌اش تنها پر است از بازی در فیلم‌های پورن، نمی‌توانم احترامی قائل باشم.»

در پاسخ به این اظهارات جولیانی، مایکل اوناتتی، وکیل خانم دنیلز، رودی جولیانی را یک خوک واقعی دانست و از ترامپ خواست هرچه زودتر او را اخراج کند.
اما این تمام صحبت‌های جولیانی درباره دنیلز نبود. «وقتی شما به استورمی دنیلز نگاه می‌کنید، چه می‌بینید؟ یک زن زیبا؟ یک زن باکلاس؟ یک زن صاحب کمالات؟ پووووف.»
جولیانی همچنین مدعی شد که ملانیا ترامپ به همسرش اعتماد دارد و ادعاهای استورمی را باور نکرده است. وی گفت: «واضح است که ملانیا این ادعاها را باور نکرده است. چرا که او به شوهرش دونالد ترامپ اطمینان دارد.»
اما تنها ساعاتی پس از این اظهارات وکیل ملانیا ترامپ ادعای جولیانی را تکذیب کرد. استفانی گریزمن در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «من فکر نمی‌کنم که ملانیا نه تنها در خصوص این موضوع که درباره هیچ موضوع دیگری با آقای جولیانی صحبت کرده باشد.»
اما بعد از این واکنش وکیل ملانیا، جولیانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید بعد از تکذیب سخنگوی ملانیا، هنوز هم روی حرف خود هستید؟ گفت: «بله. چون من ایمان دارم که این احساس در ملانیا وجود دارد و از گفتن آن صحبت‌ها پشیمان نیستم. من هیچ وقت با ملانیا در این خصوص صحبت نکردم، اما کاملا احساس می‌کنم که او به ترامپ اعتماد دارد و نمی‌خواهد خود را درگیر این ماجرا کند.»
ماجراهای رابطه دونالد ترامپ با بازیگر فیلم‌های پورنو همچنان ادامه دارد و هر روز بعد تازه‌ای از حواشی مربوط به این پرونده از سوی رسانه‌ها و همچنین نزدیکان ترامپ و خانم دنیلز فاش می‌شود.
منبع: یورونیوز
کد خبر: ۵۲۷۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دونالد ترامپ استورمی دنیلز رودی جولیانی ملانیا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!

هفت عضو شورای شهر هشتگرد در استان البرز حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند.

پیگیری ایسنا درباره وضعیت شورای شهر هشتگرد حاکی از آن است که هفت عضو شورا حق ورود به جلسات را ندارند.

گفتنی است قانون در مورد عدم حضور صراحتاً اعلام کرده که چنانچه هر کدام از اعضا به هر دلیل قادر به شرکت در جلسات شورا نباشد؛ پس از دو ماه عضو علی‌البدل تا شش ماه در جلسات شرکت خواهد کرد.

در مورد شورای شهر هشتگرد، نهاد‌های مربوطه باید پاسخ دهند که علت این محرومیت چه بوده و وقتی تمام اعضا حق ورود به جلسات را نداشته باشند آینده این شورا به چه شکل خواهد بود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • پست اردوغان جنجال به پا کرد/عکس
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند