Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    یدالله کارگر پیشه  افزود: بازیکنان چین، تیم ایران را دست کم گرفته بودند و این غرور بیجا موجب شد تا آمار اشتباه های فردی آنان بالا برود و در جریان بازی دچار ناهماهنگی شوند.
وی بیان کرد: سعید معروف، سامان فائزی و امیر غفور درخشش خیره کننده ای در این دیدار داشتند و به تبع آن تمام بازیکنان داخل زمین ایران با کسب اعتماد به نفس بالا و ایجاد فاصله امتیازی فاحش، موفق به پیروزی در این دیدار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشکسوت والیبال ایران گفت: امسال تیم ایران بدون انجام بازی تدارکاتی مناسب و پس از 2 ماه اردو خسته کننده وارد کوران رقابت های لیگ ملت های والیبال شد و کسب نتایج ضعیف در 6 دیدار هفته های اول و دوم ناشی از این موضوع است.
کارگر پیشه ادامه داد: بی انگیزگی والیبالیست های تیم ایران در هفته های اول و دوم بیشتر به چشم می خورد اما به نظر می رسد بازیکنان در دیدار با چین برای جبران شکست های پی در پی خود عزم جدی داشتند.
وی اضافه کرد: غفور با کسب 18 پوئن پرامتیازترین بازیکن میدان بود و توانست با اسپک های قدرتمند خود روحیه و انگیزه خوبی به سایر بازیکنان تزریق کند به طوری که بدترین پاس ها را نیز تبدیل به امتیاز کرد.
کارگرپیشه ادامه داد: انتظار می رفت «ایگور کولاکویچ» با توجه به فاصله امتیازی قابل توجهی که برای ایران به دست آمده بود، به بازیکنان جوان فرصتی میدان داری دهد ولی این چنین نشد و امیدواریم جوانان فقط بر روی نیمکت ذخیره نمانند و فرصت تجربه اندوزی را در این رقابت ها داشته باشند.
وی در خصوص دیدار بعدی ایران مقابل برزیل، گفت: تیم قدرتمند و حرفه ای برزیل با بهره گیری از وجود «رنان دال زوتو» به عنوان سرمربی و بازیکنان مطرح قدیمی حریف قدرتمندی برای ایران محسوب می شود و مقابله با این تیم نیاز به هوشیاری و هماهنگی بیش از پیش توسط بازیکنان ایران دارد.
کارگرپیشه افزود: تیم برزیل به جز یک بازیکن در پست دریافت کننده قدرتی دست به جوان گرایی در ترکیب تیمش نزده است و بازیکنان با تجربه زیادی در اختیار دارد و انتظار داریم ایران صرف نظر از نتیجه، بازی خوب و قابل قبولی مقابل این حریف قدرتمند به نمایش بگذارد.
 تیم ملی ایران از ساعت 16 روز (جمعه) 18 خرداد در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف چین رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.
در این مسابقه امیر غفور 18 امتیاز با اسپک، 1 امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 19 امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن میدان شد.
در سوی دیگر میدان، ژینگینگ ژانگ با 14 امتیاز اسپک، 2 امتیاز دفاع روی تور و مجموع 16 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن چینی ها بود.
در این مسابقه تیم ایران عملکرد فوق العاده ای در دفاع روی تور داشت و 13 امتیاز گرفت؛ سامان فائزی با کسب هفت امتیاز در این بخش عملکردی کم نظیر از خود به جا گذاشت.
تیم ملی ایران 41 امتیاز با اسپک، 13 امتیاز با دفاع روی تور، پنج امتیاز با سرویس، 16 امتیاز با اشتباه های حریف و در کل 75 امتیاز گرفت.
در مقابل چین 33 امتیاز با اسپک، 6 امتیاز با دفاع روی تور، سه امتیاز با سرویس، 12 امتیاز با اشتباه های ملی پوشان ایران و در مجموع 54 امتیاز به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 16 روز (شنبه) 19 خرداد در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف برزیل می رود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: چین تیم ملی والیبال ایران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!

انصراف برخی بازیکنان از حضور در تیم ملی والیبال نشان داد که آنها به مسائل دیگری به جز پیراهن این تیم فکر می‌کنند!

به گزارش مشرق، با حضور پائز در ایران، تمرینات تیم ملی والیبال جدی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و حالا باید امیدوار بود این تیم بتواند به هدفی تقریبا محال یعنی رسیدن به سهمیه المپیک پاریس، برسد. هرچند روی کاغذ، والیبال ایران شانس کسب سهمیه دارد اما واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گوید و تیم ملی باید به ۱۰ پیروزی دست پیدا کند تا بتواند مسافر پاریس شود که این تعداد پیروزی حتی برای تیم‌های بزرگ همچون برزیل و لهستان هم کاری بسیار سخت محسوب می‌شود.

با این حال توقع جامعه والیبال از ملی‌پوشان این تیم، تلاش حداکثری برای دفاع از حیثیت والیبال ایران است. بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته‌اند باید این نکته را در نظر داشته باشند که پوشیدن پیراهن این تیم، بزرگترین افتخار ممکن برای آنهاست. امروز لیست تیم ملی والیبال اعلام شد و مطابق پیش‌بینی‌ها برخی بازیکنان که هر چه دارند از بازی در تیم ملی بوده است، در این لیست ۳۰ نفره حضور ندارند.

این بازیکنان مصدومیت را بهانه کرده‌اند تا به تیم ملی نیایند؛ اما عجیب اینکه آنها تا آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر و همچنین لیگ‌های بی‌کیفیت خارجی به میدان رفتند و هیچ خبری هم از مصدومیت آنها نبود!

به نظر می‌رسد واقعیت این است که آنها به دلیل ترس از مصدومیت در تیم ملی و اینکه نتوانند برای فصل بعد قراردادهای میلیاردی امضا کنند، به تیم ملی کشورشان پشت کردند. قطعا اگر تیم ملی شانس بیشتری برای صعود به المپیک داشت این بازیکنان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند؛ چرا که حضور در المپیک می‌توانست پیشنهادهای باشگاهی بهتری برای آنها فراهم کند.

یادمان نرفته در دوره‌ای بازیکن مطرح تیم ملی والیبال به دلیل اینکه به آنها پاداش لیگ ملت‌ها داده نشد، خودش را به بیماری زد اما زمانی که پول به او رسید شفا پیدا کرد و برای تیم ملی به میدان رفت!

حالا دیگر نمی‌توان به سرمربی اسبق تیم ملی خرده گرفت. زمانی که بازیکنان باتجربه تمایلی به بازی برای این تیم نداشتند برخی عنوان کردند که دلیل این مسئله حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی است. عجیب آنکه کسانی که حالا منتقد بازیکنانی شده‌اند که از حضور در تیم ملی امتناع کرده‌اند در آن زمان یا سکوت کردند یا به حمایت از بازیکنان انصرافی پرداختند.

مشکل جای دیگریست؛ همانجایی که به صورت سیستماتیک از بازیکن‌سالاری حمایت می‌شد. باید امیدوار بود این بار و در دوره ریاست میلاد تقوی دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نباشد. بازیکنی که در دوره مربیگری عطایی به یکباره از همراهی تیم ملی امتناع کرد، نباید بار دیگر به این تیم دعوت می‌شد؛ اما هنوز هم فرصت کافی برای مقابله با این معضل هست؛ در غیر این صورت در روی همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟