Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانمردی بهترین ورزشکار ماه شد.

طرفداری- با پایان یافتن مهلت رای گیری نظرسنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، ساره جوانمردی عنوان برترین ورزشکار ماه می در سال 2018 را از آن خود کند.

طبق نظرسنجی برگزارشده در سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، که از دوازدهم خرداد ماه به مدت یک هفته ادامه داشت، جوانمردی در رقابتی تنگاتنگ با ورزشکاری از اوکراین در رشته وزنه برداری داشت توانست با کسب 41 درصد آرا اول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزنه بردار اوکراینی نیز 38 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

علت این انتخاب، بلاشک عملکرد جوانمردی در رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان کره جنوبی است که منجر به دریافت دو نشان طلا انفرادی در تپانچه بادی 10متر و تپانچه خفیف 50 متر شد و همچنین به این مورد اشاره شده که جوانمردی توانست در ماده P4، تپانچه خفیف 50 متر، از رقبای مرد خود پیشی گرفته و به نشان طلا دست یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا