Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@10:26:18 GMT

حضور مردم در راهپيمايي روز قدس کم نظير بود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۷۶۱۲

حضور مردم در راهپيمايي روز قدس کم نظير بود

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي روز شنبه با صدور بيانيه اي از حضور باشکوه، ارزشمند و معنوي مردم روزه دار و مومن استان در راهپيمايي روز قدس و تجديد پيمان با آرمان بزرگ امام راحل قدرداني و اعلام کرد: حضور مردم در اين مناسبت کم نظير بود.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه آمده است: با حمدو ثنا به پيشگاه حضرت احديت که بارديگر توفيق را رفيق شب زنده داري ها و رازونيازهاي عارفانه مردم مومن و روزه داري کرد که در آخرين آدينه از ماه خوب و بابرکت خداوند سبحان؛ اين رستاخيز امت بزرگ رسول الله(صلوات ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عليهم اجمعين)، همگام با تمام آزادي خواهان جهان درحمايت از مردم مظلوم و رنجديده غزه و فلسطين و لبنان و آزادي قدس عزيز مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريکا را در جاي جاي اين خطه شهيد پرور طنين انداز کند.
در اين بيانيه تصريح شده است: در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي اين شجره طيبه مبارکه، با گذشت قريب به چهل سال از اين ابتکار الهي معمار کبيرانقلاب، حضرت امام روح الله(ره) مسلمانان و آزادي خواهان در اقصانقاط عالم هرچند تحت تدابير شديد امنيتي و اختناق با پيروي از اين مشي عظيم و استراتژيک، با برهم زدن معادلات مضحک و نابخردانه سردمداران نظام سلطه بالخصوص رئيس جمهور ابله آمريکا ، نشان دادند که `معامله قرن`روياي کثيف و غير انساني بيش نبوده و رژيم کودک کش و سفاک صهيونيستي روياي از نيل تا فرات خود را به گور خواهد برد.
در اين بيانيه از مردم روزه دار و مومن باب الرضا- گنجينه معرفتها در حالي که شب را با ذکر الهي العفو سحر کرده، نجواهاي عارفانه آخرين ليله قدر خويش را در اقيانوس عظيم و بيکران مظلوم نوازي و استکبارستيزي عجين نموده و در شدت گرماي جان فرسا و حرم عطش، با تبعيت از ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي؛ با آرمان بزگ امام راحل عظيم الشأن تجديد عهد کرده و با حضور در راهپيمايي عظيم روز جهاني قدس، نابودي تمامي مستکبرين عالم بويژه مثلت شوم شرارت، جنايت و تجاوز رژيم غاصب صهيونيستي، آمريکاي جنايتکار و رژيم وهابي را فريادگر شدند، قدرداني شده است.
اخبار خراسان شمالي را در پيام رسان سروش اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني @IRNABOJNURD پيگيري کنيد.
ع/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی