Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي فارس اعلام کرد: مرحله نخست طرح کلينيک صنعت باهدف رفع مشکلات و توانمندسازي واحدهاي صنعتي و تقويت توليد کالاي ايراني در استان فارس در شهرک صنعتي شيراز اجرا شد.

به گزارش ايرنا احد فتوحي شنبه در بازديد از کلينيک سيار صنعت که در مرکز خدمات کسب و فناوري شهرک صنعتي شيراز برگزارشد، اظهار داشت: در قالب اين طرح با استقرار20گروه مشاوره اي در بخش هاي فني ،بازرگاني،انتقال فناوري، مالي، بيمه، ماليات،تامين مالي،آينده پژوهي،خدمات کسب و کار،صادرات وبازاريابي و بازارسنجي به 43واحد صنعتي مستقر در شهرک صنعتي بزرگ شيرازانواع خدمات مشاوره اي بصورت رايگان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:با اجراي اين طرح، پس از شناسايي واحدهاي متقاضيِ عارضه‌يا بي ، با تشکيل کميته کارشناسي با حضور مشاوران صنعتي و دانشگاهي موارد به کلينيک صنعت معرفي مي‌شود.
فتوحي با بيان اينکه اين طرح تا پايان سال در تعدادي از شهرک هاي صنعتي استان برگزار مي شودگفت:واحد هاي صنعتي مستقر در اين شهرک هاي صنعتي مي توانند با حضور در محل استقرار تيم کلينيک صنعت از مشاوره رايگان بهره مند شوند.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي فارس هدف از عارضه‌ يابي را کمک به واحدهاي صنعتي کوچک براي توسعه و ايجاد تغييرات لازم به ‌منظور بهبود و افزايش توان رقابت ‌پذيري آن‌ها اعلام و در مورد اهميت اجراي اين طرح اظهار کرد: در مدل عارضه‌ يابي اطلاعات کلي واحدهاي صنعتي کوچک جمع‌آوري‌ مي شود و محاسبات لازم براي تعيين شاخص‌هاي بهره‌وري و سودآوري واحد انجام مي‌گيرد.
وي بابيان اينکه مشاورين طرح کلينيک صنعت را استادان دانشگاه و متخصصان و صاحبنظران بخش صنعتي تشکيل مي دهند گفت: در اين طرح ،براي برون ‌رفت صنايع از مشکلات برنامه‌هايي پيشنهاد و اجرايي مي‌شود.
فتوحي گفت:هزينه هاي اجراي کلينيک صنعت را شرکت شهرک هاي صنعتي فارس پرداخت مي کند و استفاده از خدمات مشاوره اي براي واحد هاي صنعتي و توليدي رايگان است.
7375 / 1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌