Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:24:05 GMT

رد رشوه 20 میلیونی توسط پلیس راهور پیشوا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۷۹۳۵

رد رشوه 20 میلیونی توسط پلیس راهور پیشوا

تهران - ایرنا - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از رد رشوه 20 میلیون ریالی توسط مأمور وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان پیشوا خبر داد.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ اصغر قجری در تشریح این خبر گفت : عوامل پلیس راهور شهرستان پیشوا به منظور کنترل سرعت و پیشگیری از حوادث ترافیکی یک دستگاه خودرو پراید متخلف را توقیف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : حین انجام استعلامات قانونی مأموران پلیس راهور ، راننده خودرو به منظور آزادی خودروی خود ، پیشنهاد رشوه 20میلیون ریالی می کند که مامور وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان پیشوا ، از دریافت مبلغ پیشنهادی امتناع کرد.
قجری بیان کرد: پرونده قضایی متهم به همراه اتهام پیشنهاد رشوه به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رشوه پليس راهور ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین هستند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ کشیر افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6078420

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت