Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@23:12:29 GMT

هشدار پلیس به راکبان موتورهای سنگین بدون مجوز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۷۹۴۴

هشدار پلیس به راکبان موتورهای سنگین بدون مجوز

سرهنگ موسوی پور، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران از برخورد پلیس با برخورد پلیس با موتورسیکلت های سنگین بدون مجوز خبر داد و گفت: راکبان موتورهای سنگین باید برای تردد مجوز دریافت کنند.

ایران آنلاین / سرهنگ موسوی پور گفت: در چند روز گذشته چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین توقیف شده است که بدون مجوز لازم در شهر تردد داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی پور تاکید کرد: توصیه می شود همشهریان عزیز بدون مجوز لازم از تردد با موتورسیکلت های سنگین در معابر اکیدا خودداری نمایند، زیرا با برخورد جدی محسوس و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ مواجه خواهند شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند

معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت با اشاره به تصادفات شبانه در تهران گفت:‌ «عابران پیاده شب‌هنگام لباس تیره نپوشند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می‌پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آن‌ها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصد‌ها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بار‌ها اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیر‌ها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می‌کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می‌شود جدا پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی