Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@21:13:16 GMT

مشاور رهبر انقلاب: قصد خروج از برجام را نداریم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۸۳۷۷

مشاور رهبر انقلاب: قصد خروج از برجام را نداریم

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی تاکید کرد: اگر قرار باشد برجام رفع تحریم‌ها را به همراه نداشته باشد موضوعیتی هم ندارد و آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.   به گزارش صدای ایران سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اگر قرار باشد برجام برای مردم ایران، رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی را به همراه نداشته باشد برجام موضوعیتی ندارد.
 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی همچنین بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد یک فضای جدیدی هستند که امتیازاتی را از ملت ایران بگیرند، اما ملت ایران در جهت تامین منافع خود محکم ایستاده و به کسی امتیازی را نخواهد داد.
دهقان خاطر نشان کرد: آنچه منافع ما اقتضاء می‌کند همان چیزی است که رهبری و مسئولین نظام دنبال می‌کنند ، لذا آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ منع و محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.
به نقل از ایسنا، مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است این است که ما به عهد و قراردادهای خود با کشورهای بزرگ و همچنین تایید شورای امنیت سازمان ملل پایبند هستیم و این‌که طرف‌های مقابل آن را زیرپا بگذارند طبیعی است که ما دلیلی برای این‌که بخواهیم شرایط جدیدی را تحمل کنیم وجود ندارد ، لذا اقداماتمان را متناسب با آن انجام می‌دهیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار دهقان مشاور رهبر برجام آمریکا خروج از برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب