Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:18:33 GMT

پیکر دو شهید مرزبانی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۸۷۱۸

پیکر دو شهید مرزبانی تشییع شد


با حضور اهالی دو شهر اردبیل و بیله‌سوار پیکر مطهر دو شهید مرزبانی با حضور گسترده اهالی شهیدپرور این دو شهر تا جایگاه ابدی تشییع شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در شهر اردبیل و بعد از اقامه نماز شهید از مقابل مصلی این شهر برگزار شد پیکر شهید محبوب قربانی در دستان مردم شهیدپرور اردبیل تشییع تا در زادگاه این شهید والامقام در روستای جبه‌درق به خاک سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در شهرستان بیله‌سوار و با حضور استاندار اردبیل و اهالی این شهر ولایتمدار و شهیدپرور پیکر شهید مدافع وطن یوسف پیرانه تا جایگاه ابدی‌اش تشییع و در میان حزن و اندوه مردم به خاک سپرده شد.
دو شهید مرزبانی استان اردبیل شهیدان قربانی و پیرانه دو روز پیش در عملیات تروریستی منطقه مرزی غرب کشور در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
استاندار اردبیل با ادای احترام به شهدای مدافع وطن اظهار کرد: این شهیدان در حقیقت تضمین‌کننده امنیت، صلابت و شکوه این کشور هستند که اجازه نمی‌دهند دست معاندان و گروهک‌های خبیث به سمت این کشور دراز شود.

اکبر بهنامجو خاطرنشان کرد: شهیدان والامقام ما به ویژه شهدای مرزبانی در اوج غربت و مظلومیت با نهایت درجه ایثار و گذشت و جانفشانی از کیان این سرزمین و امنیت ملت به شایستگی دفاع کرده و امروز وظیفه ماست که پاسدار خون این جوانان غیرتمندی باشیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت کشور به مخاطره نیفتد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل پیکر شهید مرزبانی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیکر شهید جهانگیر بیات بعد از ۴۲ سال به وطن بازگشت و بر روی دستان مردم شهید پرور البرز در شهر ماهدشت تشییع و خاکسپاری شد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز