Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوتین در یازدهمین برنامه پرسش‌وپاسخ سالانه در این باره گفت: نگرانی کاربران شبکه‌های اجتماعی را [درباره فیلترینگ تلگرام] درک می‌کنم اما به عنوان رئیس‌جمهور نگران امنیت مردم نیز هستم.

وی افزود: نهاد‌های امنیتی روسیه به دنبال انفجارهای تروریستی سن‌پترزبورگ به من اطلاع دادند که تروریست‌ها از این پیام‌رسان برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند و ماموران ما قادر به شناسایی آنها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلترینگ روسیه روسیه پوتین تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر خارجه اوکراین به دهلی‌نو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین که در راستای تقویت همکاری و رابط دوجانبه، برای سفری دو روزه راهی هندوستان شده است، امروز به دهلی نو رسید.

کولبا در این سفر قرار است فردا با سوبرامانیام جایشانکار، همتای هندوستانی و همچنین معاون مشاور امنیت ملی این کشور ملاقات کند.

سفر کولبا یک هفته پس از آن انجام شده است که نراندرا مودی، نخست وزیر هندوستان با ولودیمیر زلنسکی و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری اوکراین و روسیه صحبت کرده بود. دهلی‌نو تاکنون از انتقاد از پوتین و روسیه به دلیل جنگ اوکراین خودداری کرده است. مسکو و هند متحدانی قدیمی محسوب می‌شوند.

با این حال، هندوستان همواره بر لزوم دیپلماسی و و گفتمان جهت پایان بخشیدن به جنگ تاکید و تمایل خود را برای کمک به تلاش‌ها و مذاکرات صلح ابراز کرده است.

مودی ۲۰ مارس با انتشار پیامی در «ایکس» نوشت که او در تماس با زلنسکی «حمایت پیوسته هندوستان از تلاش‌ها برای صلح و پایان بخشیدن به جنگ جاری را ابراز کرده است»؛ وی همچنین اضافه کرد که دهلی نو همچنان به تامین کمک بشردوستانه ادامه خواهد داد.

همچنین این پیام پس از آن منتشر شد که مودی در تماس تلفنی با پوتین، انتخاب دوباره وی به عنوان رییس جمهوری روسیه را تبریک گفت و در این تماس هر دو برای تقویت هرچه بیشتر روابط دوجانبه دهلی‌نو-مسکو توافق و مودی بار دیگر بر گفتمان و صلح به عنوان بهترین راه حل و فصل جنگ اوکراین تاکید کرد.

کد خبر 6063967

دیگر خبرها

  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ را خواهیم زد
  • دولت روسیه به تلگرام: فیلترت نمی کنیم، ولی دقت کن تروریست ها هم ازت استفاده میکنن!
  • پوتین: به ناتو حمله نمی‌کنیم اما جنگنده‌های اف-۱۶ را خواهیم زد
  • «شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست
  • آغاز برداشت گندم از روز گذشته
  • ورود وزیر خارجه اوکراین به دهلی‌نو
  • واکنش پوتین به ادعای جنگ روسیه با ناتو
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • توهین دوباره بایدن به پوتین