Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عاملی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: مردم شریف خراسان جنوبی طی شب‌های قدر ۶۱۸ واحد خونی به نیازمندان استان اهدا کردند.

وی بیان کرد: طی این مدت ۷۶۰ نفر برای اهدای زندگی به مراکز خون گیری خراسان جنوبی مراجعه داشته‌اند که نشان از حس نوع‌دوستی مردم دارد.

عاملی از کاهش ۱۹ درصدی اهداکنندگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: با آگاهی سازی جامعه نسبت به نیاز خونی استان، اهدای خون به شب‌های قدر موکول نشده و در تمام ایام رمضان ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: از کل مجموع اهداکنندگان در لیالی قدر، ۵۶ نفر خانم و ۵۶۲ نفر نیز آقا بوده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۵ نفر برای بار اول به مراکز خون گیری مراجعه داشته‌اند که از آن‌ها نمونه‌گیری شده است.

عاملی نیاز به خون را نیازی همیشگی دانست و گفت: نیاز گروه‌های خونی منفی در استان بیش از سایر گروه‌ها احساس می‌شود.

وی خواستار توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به اهدای خون شد و اظهار کرد: هر اهداکننده خون می‌تواند نجات‌بخش زندگی چند نفر باشد.

کد خبر 4315958

منبع: مهر

کلیدواژه: انتقال خون خراسان جنوبی شب های قدر راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح دوشنبه در نشست جامعه قرآنی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۳ یک بهار قرآنی برای مردم ایران رقم خورد که امیدواریم این مش و روش قرآنی در طول سال نیز ادامه پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به ظرافت درباره عملیات وعده صادق فرمودند که موضوع اصلی در این عملیات اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین المللی است.

سالاری مکی با بیان اینکه خرسندیم که در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است، ادامه داد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که قدرت نو پدید گفتمان مقاومت رونمایی شده و در ویترین جهانی قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی این قدرت نیز نشان داده شود، اظهار کرد: سیر حرکتی مجموعه‌های وابسته به تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین بر مدار طاغوت ستیزی است.

سالاری مکی بیان کرد: در کنار مأموریت‌های اصلی خود در فعالیت‌های فرهنگی به بخش نوجوانه، بانوان و جمعیت‌های خاص را همواره مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی در مجموعه تبلیغات اسلامی حاکم است، گفت: خراسان جنوبی در بحث طرح «زندگی با آیه ها» بسیار خوش درخشید و جزو استان‌های برتر بود.

کد خبر 6084973

دیگر خبرها

  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت