Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر سابق پاکستان که علیرغم رد صلاحیت شدن به شدت درگیر انتخابات آتی است گفت: اجازه تقلب در انتخابات را به هیچ کس نخواهیم داد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «نواز شریف» نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان اعلام کرد: 70 سال است عده‌ای انگشت شمار برای کل پاکستان تصمیم می گیرند ولی دیگر اجازه نمی‌دهیم این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تاریخ این کشور هیچ سیاست مداری را پیدا نمیکنید که بیش از 5 بار در دادگاه حاضر شده باشد ولی من به خاطر مردم پاکستان 92 بار در دادگاه حاضر شده و از حق خود دفاع کردم.

نواز شریف افزود: توطئه زندانی شدن من توسط دشمنان کشور صورت می‌گیرد و مردم باید آگاهانه مانع این اتفاق شوند.

این سیاستمدار 68 ساله پاکستانی اضافه کرد: من به شما قول می‌دهم که احترام آرا را بازگردانم و اجازه ندهم که نخست وزیر منتخب مردم پاکستان توسط چند قاضی در دادگاه عالی رد صلاحیت شود.

نخست وزیر سابق پاکستان اظهار داشت: هرکس بخواهد در انتخابات تقلب انجام دهد با برخورد سخت ما مواجه خواهد شد.

گفتنی است علیرغم اینکه دادگاه عالی پاکستان نواز شریف را به صورت مادام العمر از حضور در عرصه‌های سیاسی منع کرده و او را رد صلاحیت کرده است، نخست وزیر سابق پاکستان به شدت مشغول فعالیت‌های انتخاباتی است و تلاش می‌کند از طریق به دست گرفتن قدرت در پارلمان آتی پاکستان، رای دادگاه عالی را لغو کند.

انتهای پیام/.

R36461/P36447/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس