Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@13:27:39 GMT

دستگیری 2 قاتل مامور پلیس در جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۹۲۴۴

حوادث رکنا: عاملان اصلی به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی جیرفت ظرف کمتر از چند ساعت پس از وقوع حادثه در رودبار جنوب دستگیر شدند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در تشریح آخرین وضعیت حادثه Incident شامگاه گذشته که منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شد، گفت: اشد مجازات در انتظار عاملان حادثه شامگاه گذشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضائی اظهار داشت: ماموران انتظامی جیرفت پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر Drugs از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان، بلافاصله توقیف محموله مواد مخدر را در دستور کار پلیس Police قرار دادند.
وی ادامه داد:ماموران انتظامی درحین گشت زنی در ورودی محور کهنوج به جیرفت به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می‌شوند و دستور توقف خودرو را صادر می‌نمایند که بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌نمایند که منجر به شهادت و زخمی شدن دوتن از ماموران انتظامی می‌شود.
سلامی عنوان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی، از محل حادثه متواری می‌شوند.
دادستان جیرفت اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهمان صادر گردید که ظرف کمتر از چند ساعت دو نفر از عاملان اصلی حادثه در رودبار جنوب دستگیر می‌شوند.
این مقام قضائی عنوان کرد: در این عملیات ۵۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است، تصریح کرد: عزم دستگاه قضائی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر جدی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مدیر کارخانه گفت عاشقم شده و مرا صیغه کرد / خشکم زد وقتی گفت صیغه ات تمام شد برو!

کلاهبرداری 4000 میلیاردی از یک بانک در تهران

داماد بدجنس نوعروسش را فروخت!

بازیگران سینمای ایران مرد اعدامی را از پای چوبه دار نجات دادند +عکس

فرزاد با نیت شرورانه بارها نوشین 17 ساله را به خانه ای برد

کشف جسد بازیگر مشهور در خانه ویلایی اش + عکس

2 زن مچ مرد بی حیا را در سرویس بهداشتی زنان گرفتند / او با گوشی اش فیلم می گرفت + فیلم

تلاش قاضی یک پرونده اعدام، معلم فیزیک آبادانی را از مرگ نجات داد

قتل عام به خاطر قهر کردن همسر +عکس

نکبت یک مرد دامان زن و فرزندش را آلوده کرد+عکس

راز جسد سوخته پسر 7 ساله در نزدیک فرودگاه آبادان چیست؟

وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم

سرقت از توریست آلمانی در لاهیجان

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جنایی حادثه Incident مواد مخدر Drugs پلیس Police اخبار حوادث قتل ماموران پلیس جیرفت شهادت رودبار جنوب عکس حوادث فیلم مرد ازدواج پسر بیمارستان دوست قتل داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش