Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روح الله باقری خرید جدید استقلال در خط حمله درباره پیوستن به جمع آبی پوشان گفت: امضای قرارداد با استقلال مهم ترین اتفاق زندگی من بود. استقلال از نظر افتخارات، شخصیت باشگاه و هواداران در آسیا بهترین است و خوشحالم که در این تیم بزرگ حضور دارم. به خوبی می دانم که باید در استقلال برای نام بزرگ باشگاه تلاش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم جدید استقلال درباره اهمیت استقلالی شدن او در مسیر فوتبالی اش تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بگویم استقلال را با دلم انتخاب کردم. می دانم با توجه به بزرگانی که در کادرمدیریتی، فنی و بازیکنان تیم حضور دارند و فضای استقلال می توانم به پیشرفت خودم در فوتبال ادامه دهم اما مهم ترین موضوع موفقیت و سربلندی استقلال است و سپس به هدف های شخصی فکر می کنم.


باقری در واکنش به برخی شایعات مانند انتخاب شماره پیراهن، مصدومیت و غیره اضافه کرد: متاسفانه بعد از امضای قرارداد با استقلال برای من شایعات و حواشی درست شد که همه آنها را رد می کنم. به طور مثال شایعه ای درباره مصدومیت من مطرح شد اما من در آخرین دیدار فصل گذشته خونه به خونه که 9 اردیبهشت بود در زمین حضور داشتم و سپس فینال حذفی را به دلیل محرومیت از دست دادم و اکنون نیز هیچ مشکلی برای آغاز فصل ندارم.


باقری در ادامه صحبت های خود درباره همکاری با وینفرد شفر عنوان کرد: از دور و نزدیک تعریف ایشان را شنیدم و واقا دوست داشتم با او کار کنم. در اواسط فصل بود که برخی زمزمه ها درباره علاقه ایشان به گوش من رسید و همین موضوع باعث شد با انگیزه دو برابر برای جلب نظر او تلاش کنم. همکاری با مربی بزرگی مانند شفر واقعا حس خوبی به من می دهد. ایشان یک جنتلمن تمام عیار است و تلاش می کنم تا در تمرینات و مسابقات تمام دستورهای ایشان را عملی کنم.


مهاجم جدید استقلال درباره سختی حضور در جمع آبی ها گفت: می دانم کار سختی داریم اما برای این کار سخت آماده هستم. تجربه قبلی من در لیگ برتر خوب نبود اما در استقلال شرایط متفاوت است و همه روی عملکرد ما نظارت دارند. به خوبی می دانم چه وظیفه سنگینی به گردن من است و تلاش می کنم با انجام تمرینات به بهترین شکل و کمک بقیه افراد رختکن، به بهترین فرم مورد نظر کادرفنی دست پیدا کنم. به نوشته ورزش سه، باقری در پایان درباره حضور در استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با السد خاطر نشان کرد: کار سختی در لیگ قهرمانان داریم اما می دانم که مجموعه استقلال به دنبال موفقیت است. هنوز به تیم اضافه نشده ام اما فکر می کنم که تفکر کادرفنی استقلال بازی به بازی جلو رفتن است و از الان باید خود را برای بازی سوپرکاپ آماده کنیم تا فصل را درخشان آغاز کنیم. هر بازی برای استقلال اهمیت زیادی دارد و امیدوارم اولین سال حضور من در استقلال با کسب ستاره سوم آسیایی همراه باشد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرخپوش باقری ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش خبر ورزشی، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است