Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- مدیرکل انتقال خون استان تهران از رشد هفت درصدی اهدای خون در شب های قدر امسال نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 20 هزار واحد خون در تهران اهدا شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید مرتضی طباطبایی اظهار داشت: در شب های قدر، مردم در استان تهران سه هزار و 850 واحد خون اهدا کردند که نسبت به شب های قدر سال گذشته، هفت درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از مردم به خاطر شرکت در این امر انسانی، افزود: هر روز در ماه رمضان، به طور متوسط 20 واحد پلاسما و 30 واحد پلاکت توسط روزه داران نوعدوست تهرانی اهدا شده است.
مدیرکل انتقال خون استان تهران تصریح کرد: به منظور اینکه اهداکنندگان در ماه رمضان برای اهدای خون در صف های طولانی مدت نباشند، سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز راه اندازی شده است و اهداکنندگان می توانند با مراجعه به سایت انتقال خون استان تهران از این امکان استفاده کنند.
اهداکنندگان خون برای نوبت دهی می توانند به سامانه انتقال خون استان تهران به نشانی www.tehranbtc.ir مراجعه کنند.
اجتمام*2181**1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اهداي خون ماه رمضان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند