Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم تراکتورسازی هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده و همین موضوع باعث ناراحتی شدید مالک این باشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بیش از یک هفته پیش بود که اعلام شد قرارداد مهدی کیانی تمدید شده است؛ خود این بازیکن و محمدرضا مهاجری هم این موضوع را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین هفته گذشته مشخص شد که کیانی قراردادش را با تراکتورسازی تمدید نکرده و فقط برای تمدید قرارداد با محمدرضا مهاجری به توافق رسیده است.

پس از مطرح شدن این موضوع، کیانی مذاکراتی با تیم سپاهان انجام داد و حالا همین موضوع باعث ناراحتی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی شده است.

زنوزی پیش از این هم نشان داده بود که مخالف سرسخت بازیکن‌سالاری است و حالا هم بعد از فهمیدن موضوع مذاکره کیانی با سپاهان، حسابی از دست او شاکی شده است. از طرفی دیگر، فایل صوتی از کیانی به دست زنوزی رسیده که کاپیتان تراکتورسازی در آن می‌گوید، «تا تراکتورسازی پولش را ندهد، حاضر نیست قراردادش را با این تیم تمدید کند.» زنوزی با عصبانیت در پاسخ به خواسته کیانی اعلام کرده ۱۱ چوب کبریت همدل در زمین مسابقه می‌گذاریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان زنوزی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، روند استعدادیابی در استان یزد با حضور استعدادیاب‌ها از ۴ ماه پیش آغاز شده و پس از پالایش اولیه ۱۰۰ بازیکن در مرحله اول و ۴۰ بازیکن در مرحله دوم انتخاب شدند و مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی جوانان قرار گرفتند.
۵۰ نفر انتخابی در سراسر کشور به اردوی اولیه ۵۰ نفره تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟