Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:27:28 GMT

567 میلیارد ریال بودجه بروجرد درسال جاری مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۹۸۶۳

567 میلیارد ریال بودجه بروجرد درسال جاری مشخص شد

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرمانداربروجرد گفت: سهم بروجرد از بودجه سال جاری 567 میلیارد ریال مشخص شد که درقالب 22 فصل و 52 برنامه و155 طرح تقسیم بندی شده است.

به گزارش ایرنا رضا آریایی روزشنبه درجلسه کمیته برنامه ریزی بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، افزود: با توجه به اینکه طرح های نیمه کاره در بروجرد بسیاراست دستگاه های اجرایی باید با تجمیع طرح ها اقدامات لازم را در راستای تکمیل آنها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برخی ازطرح ها از سال های قبل شروع شده ولی تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نداشته اند که باید برای تخصیص اعتبارات ویژه تلاش شود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: اعتبارات در قابل تملک دارایی، نفت و گاز، تبادل ردیف، ارتقا شاخص ها و توازن ردیف برنامه ریزی شده است.
آریایی اضافه کرد: اعتبارات درحوزه صنعت ومعدن، راه وشهرسازی، فنی و حرفه ای، کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی و شهری، آب منطقه ای، شیلات و دامپروری، دامپزشکی، عمران شهری، طرح های هادی روستایی، ساماندهی عشایر، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و میراث و فرهنگی و صنایع دستی و فرهنگ و هنر تخصیص یافته است.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برنامه و بودجه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این دو پروژه عمرانی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تأمین بخشی از منابع مالی دو پروژه روگذر و زیرگذر، با سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور در حال مذاکره هستیم که به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح شهربازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس در سال جاری است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و تمام آن نیز محقق شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و باقی‌مانده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

کد خبر 751420

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود