Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@21:16:58 GMT

برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در زندان همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۰۳۰۵

برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در زندان همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، جزءخوانی روزانه قرآن کریم با حضور تمامی مددجویان این اداره از ابتدای ماه مبارک رمضان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی، در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان برگزار می‌شود.
این مراسم همه روزه از ساعت9:30 الی 10:30 صبح در نمازخانه واحد فرهنگی برگزار می‌شود که مورد استقبال پرشور مددجویان قرا گرفته است که هدف از برگزاری این برنامه ختم کامل قرآن و بهره برداری از آثار و برکات این طرح معنوی در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری مسابقات اذان، ترتیل و حفظ قرآن کریم ویژه مددجویان زندان همدان
در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات اذان و ترتیل و حفظ بین مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان برگزار شد.
مسابقات با حضور 65 نفر از مددجویان در رشته‌های یاد شده با هدف اجرای برنامه‌های قرآنی و اصلاحی، تربیتی در زندان که تاثیر بسزایی در کمک به بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه و آرامش روحی آنان درمدت زمان تحمل حبس دارد و همچنین سنجش آموزش‌های قرآنی ارائه شده به زندانیان به اجرا درآمد.
در پایان با مشخص شدن نفرات برتر رشته های مختلف، به رسم یاد بود لوح تقدیر و جوائزی به آنها اهدا شد.

برگزاری مسابقات جام رمضان ویژه مددجویان اردوگاه
مهرداد همزه رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان از برگزاری جام رمضان ویژه مددجویان این مجموعه خبرداد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و برای پر کردن اوقات فراغت و ایجاد سلامتی و نشاط و سوق دادن زندانیان به برنامه های ورزشی یک دوره مسابقات ورزشي با عنوان جام رمضان ویژه مددجويان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان در حال برگزاری است كه در این دوره از مسابقات مددجویان در رشته‌هاي، والبیال، شطرنج ،دارت و طناب کشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان افزود: در اختتاميه اين مسابقات لوح تقدیر و هدايايي به رسم يادبود به نفرات برتر هر رشته ورزشي اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جزءخوانی قرآن زندان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز