Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-09@02:12:48 GMT

تیم ملی والیبال ایران امروز به مصاف برزیل می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۰۳۵۴

تیم ملی والیبال ایران امروز به مصاف برزیل می‌رود

به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی ایران بعد از یک شروع مقتدرانه در هفته سوم مسابقات لیگ ملت های والیبال، در دومین دیدار برابر تیم ملی برزیل قرار خواهد گرفت. برزیل پیش از دیدار با ایران در رده نخست مسابقات بالاتر از لهستان قرار دارد و در اولین دیدار خود در هفته سوم موفق شد روسیه میزبان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ایران پیش از این 13 مرتبه برابر برزیل قرار گرفته که 3 مرتبه موفق به کسب پیروزی شده و 10 شکست در کارنامه خود دارد و آخرین تقابل این دو تیم سال گذشته با برتری تیم قدرتمند برزیل همراه بود.


تیم ملی برزیل در 5 دیدار پایانی خود در رقابت های لیگ ملت های والیبال به پیروزی دست پیدا کرده و با آمادگی کامل و بهترین فرم خود پا به دیدار با ایران خواهد گذاشت تا بتواند همچنان در کورس صدرنشینی حضور داشته باشد. تنها شکست این تیم برابر ایتالیا ثبت شده است.


والاس دسوزا ستاره نام آشنا این تیم بیشترین امتیاز را برای برزیل جمع آوری کرده و با 22 امتیازی که برابر روسیه کسب کرد، مجموع امتیازات خود را به عدد 102 در لیگ ملت های والیبال رساند؛ اما همچنان از امتیاز آورترین بازیکن ایران یعنی امیر غفور در جدول رده بندی پایین تر است.


نکته جالب توجه اما درباره تیم برزیل، عدم حضور بازیکنان این تیم در جمع بهترین های مسابقات است و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در جمع 3 بازیکن برتر هیچکدام از آیتم های مسابقات لیگ ملت ها قرار ندارند که این موضوع در کنار نمایش های قدرتمندانه این تیم نشان می دهد تیم تحت هدایت رنان دال زوتو تیمی یکدست است که به هیچ بازیکنی وابسته نیست.


برونو رزنده 29 ساله با 190 سانتی متر قد کاپیتان طلایی پوشان برزیلی است و در پست پاسور برای این تیم برابر ایران قرار خواهد گرفت.


این دیدار امروز از ساعت 16 در شهر اوفا روسیه برگزار خواهد شد و دو تیم بعد از برگزاری این دیدار، برای بازی سوم هفته سوم خود آماده خواهند شد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران تیم ملی برزیل لهستان روسیه رقابت های لیگ والیبال ایتالیا جدول بازی ایران بازی برزیل لهستان والیبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد

پاداش برتری استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان، به حساب مربیان و بازیکنان این تیم واریز شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست بدهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

مسئولان باشگاه استقلال برای برتری در این دیدار، پاداش ویژه‌ای را در نظر گرفته بودند.

از باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد می‌رود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن