Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، در سومین روز از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا عبدالرحیم درزاده در فینال ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۱:۵۴.۲۳ دقیقه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. امید امیریان، دیگر ملی پوش کشورمان نیز با زمان ۱:۵۴.۶۰ دقیقه به مقام چهارمی رسید.

آنو کومار از هند با زمان ۱:۵۴.۱۱ دقیقه به قهرمانی رسید و فوکی توری از ژاپن با زمان ۱:۵۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۵ دقیقه به مقام سوم دست یافت.

پیش از این در مرحله مقدماتی ۸۰۰ متر عبدالرحیم درزاده با ثبت رکورد ١:٥٤.١٢ دقیقه و امید امیریان با ثبت زمان ۱:۵۳.۷۵ دقیقه از مرحله مقدماتی به فینال راه یافته بودند.

همچنین در مرحله مقدماتی ٤٠٠ متر بامانع مهدی پیرجهان با ثبت رکورد ٥٢.٤٨ ثانیه فینالیست شد.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از ۱۷ خرداد ماه به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است. ایران در این رقابت‌ها ۱۰ نماینده دارد. در روز نخست یک مدال برنز در پرتاب چکش توسط ریحانه آرانی کسب شد.

602

فدراسیون ایران آسیا فینال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون ایران آسیا فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)