Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، پنجمین جشنواره سالانه هنر مدرن و فیلم‌های اخلاقی و معنوی «فرسکو» ارمنستان با هدف نمایش فیلم‌های معنوی و انسانی، همبستگی و ارزش‌های انسانی در جامعه، از سراسر جهان و بحث‌های عمومی سالم و آزاد در مورد مشکلات به‌وجود آمده در جهان، برگزار می‌شود.
فیلم کوتاه «فروزان» که در انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم‌آباد) تولید شده و حضور موفقی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته است، ۲٤ ژوئن ساعت ١٧ در شهر ایروان نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنجمین جشنواره هنر مدرن و فیلم‌های اخلاقی و معنوی «فرسکو» ارمنستان ۲۲ ژوئن تا اول ژوئیه (یک تا ١٠ تیر) در ایروان برگزار می‌شود.
عوامل فیلم کوتاه «فروزان» که در روستای دلبر ویسیان (خرم‌آباد) فیلم‌برداری شده است عبارت از میرعباس خسروی‌نژاد، نویسنده و کارگردان، صادق سوری، فیلم‌بردار، هادی ساعد محکم، صدابردار، فردوس خسروی‌نژاد، مدیر تولید، تدوین: میرعباس خسروی‌نژاد، تدوین هستند.
همچنین صداگذار این فیلم حسین قورچیان، تصحیح رنگ رضا تیموری، بازیگران فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی‌نژاد، مریم احمدی و تهیه‌کننده نیز انجمن سینمای جوان ایران(دفتر خرم‌آباد) است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی جشنواره فیلم فروزان ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور