Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:56:12 GMT

آذربایجان‌شرقی| بارش تگرگ در اهر سیل به راه انداخت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۰۴۶۵

آذربایجان‌شرقی| بارش تگرگ در اهر سیل به راه انداخت

‍‍‍‍‍‍

شهر اهر به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت کوهستانی در هر بارش باران و تگرگ شاهد سیلابی شدن معابر عمومی می‌شود، این بارش‌ها که با رعد و برق شدید و با تگرگ همراه بود، منجر به آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق شهر اهر و ورود آب به مغازه‌ها و خانه‌ها شد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، در پی بارش سیل‌آسای باران در دو روز گذشته موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن خیابان‌های شهر اهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش بامداد شنبه 18 خردادماه 1397 نسبت به بارش روز گذشته شاید زمان کمتری داشت اما روان آب حاصل از بارش شدید باران و تگرگ موجب شد تا آب به خانه‌ها و مغازه‌های مردم وارد شود.

یکی از محلاتی که در هر بارش شاهد سیل عظیم می‌شود از محله مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا مقابل سیلو ادامه می‌یابد، اما در طول سالیان سال که مردم از سیلاب به سطوح آمده‌اند اقدام به‌خصوصی در رابطه با مهار سیلاب انجام نیافته است.

زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر اعلام کرد: در پی بارش شدید باران و تگرگ به‌تمامی دستگاه‌ها و نیروهایی عضو مدیریت بحران شهرستان اهر آماده‌باش کامل داده‌شده است.

وی افزود: نیروهای شورای مدیریت بحران در حال حاضر مشغول تخلیه آب از منازل مسکونی هستند و تا اتمام عملیات پیگیر هستیم.

 اسکان اضطراری یک خانواده در کانکس در پی وقوع سیلاب

رحیم صادقیه اهری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر اظهار داشت: در پی بارش سیل‌آسای باران و تگرگ بامداد شنبه، و وقوع سیلاب در محلات شهر اهر خسارت‌هایی را به بار آورد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آب به 60 منزل مسکونی در شهر اهر وارد شده است، گفت: تمامی نیروهای آتش‌نشانی اهر به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و اکنون آب حدود 50 درصد منازل مسکونی در اهر توسط نیروهای آتش‌نشانی تخلیه‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهر تأکید کرد: همچنین بر اثر وقوع سیلاب در اهر یک واحد مسکونی که عمدتاً ساکنین دو زن بود متحمل آسیب جدی شده بود که با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر ساکنین این واحد مسکونی در کانکس اسکان یافتند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی خبرنگار تسنیم در اهر، آب در محلات بهرام‌آباد، بوتان گاز و برخی از کوچه‌های خیابان رسالت وارد منازل مسکونی شده است.

هرچند هشدارها در برابر سیلاب شاید چاره کار نباشد اما لازم است تا مسئولین برای مهار همیشگی سیل در شهر اهر اقداماتی انجام دهند.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)

 

منبع: viral vids

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه ورود طوفان به شهر زابل (فیلم) طوفان شن وحشتناک در جاده‌های زاهدان (فیلم) تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • (ویدئو) بارش تگرگ در امارات
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی