Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی در محور ساوه-بوئین زهرا دو کشته برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی که در کیلومتر ۶ محور ساوه - بوئین زهرا در اثر برخورد یک دستگاه خودروی ساینا در حاشیه جاده با راننده یک دستگاه خودروی وانت بار و یک فرد عابر رخ داد، راننده وانت‌بار و عابر هر دو جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد عابر در حاشیه جاده مشغول صحبت کردن با راننده وانت‌بار بوده که به دلیل عدم توجه به جلو راننده خودروی ساینا متاسفانه این برخود صورت می‌گیرد و راننده وانت و عابر هر دو جان خود را از دست می‌دهند.

کهریزی با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر این دومین حادثه رانندگی منجر به فوت است، خاطرنشان کرد: در سانحه رانندگی که ۱۷ خرداد در کیلومتر ۲۷ محور ساوه-بوئین زهرا بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید رخ داد، سرنشین خودرو جان خود را از دست داد.

در ۲ ماهه نخست امسال ۷۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی در سطح استان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت