Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های اروپایی به منظور انتقال تکنولوژی خود و آموزش نیروها در ایران به دنبال سود خود هستند؛این شرکت های منافعشان با سود تأمین می شود و فکر دیگری جز سود ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اسدی کرم نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه شرکت های اروپایی به منظور انتقال تکنولوژی خود و آموزش نیروها در ایران به دنبال سود خود هستند، اظهار کرد: این شرکت های منافعشان با سود تأمین می شود و فکر دیگری جز سود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهای اروپایی به دلیل اینکه ارتباط بانکی شان در بخش خصوصی است با آمریکا می باشد و از طرف دیگر این دولت در بانک های و شرکت های اروپایی سهام دار است به این معنی که بانک های بزرگ اروپایی بیشتر سهامشان از آمریکا است و بنابراین طرف حسابشان کسی است که بیشترین سود را از او داشته باشند.

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: شرکت های اروپایی قطعا جمعیت هشتاد میلیونی را در مقابل جمعیت بسیار زیادی که در آمریکا است نادیده می گیرند؛ آنها به این مسئله فکر می کنند که در صورتی آمریکا بخواهد با آنها وارد درگیری شود و تهدیدشان کند؛ قطعا آنها راهی را انتخاب می کنند که این مسائل نباشد؛ بنابراین ما در نباید بر روی خصوص بانک ها و شرکت های بزرگ اروپا که وابستگی به آمریکا دارند حساب کنیم.

اسدی کرم با تأکید بر اینکه برجام برای اروپا یک موضوع سیاسی و امنیتی است تا یک مسئله اقتصادی عنوان کرد: اروپا در برابر آمریکا احساس حقارت می کنند که عنوان کردند از برجام خارج نمی شویم ؛ چرا که این موضوع برای آنان گران تمام می شود که آمریکا دستور دهنده آنان باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید راه عاقلانه را در پیش بگیریم، خاطر نشان کرد:با توجه به شرایط اقتصادی کشور ما باید با کمترین هزینه در مقابل زور گویی های آمریکا بیایستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که عملکرد خوبی در رویارویی‌ها با این تیم داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران در لیگ‌برتر تاکنون ۱۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج بار ذوب‌آهن و دو بار نساجی پیروز شده‌اند، ضمن اینکه چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۱ رویارویی دو تیم ۱۶ گل به ثمر رسیده است که ذوب‌آهن ۱۰ گل و نساجی شش گل در آن سهم داشته‌اند.

در پنج رویارویی دو تیم در اصفهان، ذوب‌آهن دو بار موفق به شکست نساجی شده است و در سوی دیگر نیز نساجی یک بار سابقه پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر را داشته است. همچنین دو دیدار دو تیم در فولادشهر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل نیم فصل نخست نساجی و ذوب‌آهن در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب‌آهن به پایان رسید.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهن و نساجی

کد خبر 749671

دیگر خبرها

  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است