Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:جسد آنتونی بوردین، آشپز سرشناس آمریکایی در اتاق او در هتلی در استراسبورگ فرانسه پیدا شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا،این آشپز و مجری تلویزیون به دلیل سفر به تهران و اصفهان و ساخت یک مستند درباره غذاهای ایرانی برای شبکه سی.‌ان.‌ان در میان ایرانیان شناخته شده است.

آن ها اعلام کردند که آقای بوردین برای فیلمبرداری مجموعه "بخش‌های ناشناخته" در استراسبورگ فرانسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این رسانه آمریکایی در روز جمعه ۸ ژوئن آمده است: "با اندوه بسیار مرگ دوست و همکار خودمان، آنتونی بوردین را تایید می‌کنیم."

در ادامه بیانیه آمده: "عشق او به ماجراجویی، یافتن دوستان تازه، غذاها و نوشیدنی‌های خوب و داستان‌های فراموش نشدنی از جهان، بوردین را به یک قصه‌گوی منحصر به فرد تبدیل کرده است."

آنتونی بوردین در سال ۲۰۱۴ به تهران و اصفهان سفر کرد و مستندی درباره غذاهای ایرانی ساخت که به عنوان قسمتی از مجموعه "بخش‌های ناشناخته" از شبکه سی.ان.ان پخش شد. جیسون رضائیان، گزارشگر آن زمان واشنگتن پست در ایران و یگانه صالحی همسر او در این مستند او را همراهی کردند.

او برخورد ایرانی‌ها با خود و گروه فیلمبرداری را دوستانه و گرم توصیف کرد و گفت که تهران اصلا آنطور نبوده که انتظار داشته است "نه خیلی شرقی و نه خیلی غربی جایی در آن وسط."

آنتونی بوردین در سال ۲۰۰۰ میلادی با انتشار کتاب پرفروش "آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم" به شهرت رسید. این کتاب معرفی غذاها و ترفندهای خاص آشپزی کشورهای مختلف است.

اولین برنامه تلویزیونی او در سال ۲۰۰۲ میلادی در "فود نت ورک" یک شبکه کابلی تلویزیونی پخش شد. او سه سال بعد به کانال تلویزیونی "تراول" پیوست و برای برنامه هایش در این شبکه دو بار جایزه معتبر امی گرفت.

از سال ۲۰۱۳ به شبکه سی.ان.ان پیوست و مجموعه "بخش‌های ناشناخته" را ساخت که به غذاهای مناطق مختلف جهان اختصاص داشت. او هنگام مرگ در حال تهیه فصل یازدهم این مجموعه بوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مدیر کارخانه گفت عاشقم شده و مرا صیغه کرد / خشکم زد وقتی گفت صیغه ات تمام شد برو!

کلاهبرداری 4000 میلیاردی از یک بانک در تهران

تجاوز بی رحمانه به دختر 3 ساله در گاراژ متروکه / یک رهگذر ناله های دخنربچه را شنید+ عکس

داماد بدجنس نوعروسش را فروخت!

بازیگران سینمای ایران مرد اعدامی را از پای چوبه دار نجات دادند +عکس

فرزاد با نیت شرورانه بارها نوشین 17 ساله را به خانه ای برد

راز بی حیایی نغمه و ستاره در خانه همسایه چه بود؟!

کشف جسد بازیگر مشهور در خانه ویلایی اش + عکس

2 زن مچ مرد بی حیا را در سرویس بهداشتی زنان گرفتند / او با گوشی اش فیلم می گرفت + فیلم

تلاش قاضی یک پرونده اعدام، معلم فیزیک آبادانی را از مرگ نجات داد

قتل عام به خاطر قهر کردن همسر +عکس

وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم

تجاوز به هانیه 17 ساله در تاکسی زرد رنگ تهران + آخرین خبر و عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت سفر غذاهای ایرانی سفر اخبار حوادث خودکشی فرانسه جسد آمریکایی جایزه حوادث عکس فیلم مرد ازدواج پسر دوست بیمارستان قتل قرارهای عاشقانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید

به گزارش خبرآنلاین محمود گبرلو منتقد باسابقه و مجری اسبق برنامه سینمایی هفت نوشت : در دوره ای احساس می‌شد نیروهای معتقدتر به اهداف انقلاب اسلامی، می‌توانند با طی دوره‌های آموزشی وارد عرصه فیلمسازی شوند و بر این اساس مورد حمایت جدی قرار گرفتند اما به مرور زمان، تولیداتشان نشان داد اینها، فیلمساز یا سریال‌ ساز نیستند که بتوان به تولیدات شان “اثر هنری” و یا “فیلم ماندگار” نامید بلکه تولیداتی تصویری هستند که فقط، مورد خوشایند عده ای قرار می‌گیرد که نیاز ایدئولوژیک شان برآورده می شود.

نمونه‌اش آقای ابوالقاسم طالبی با “اژده‌های هفت سر “و آقای مسعود ده نمکی با “رستگاری ” است که سریال شان در ماه مبارک رمضان پخش شد.

نمی‌توان از مضمون دینی، انقلابی و متناسب با نیاز جامعه در این سریال ها و مشابهه ان ناراضی بود اما اگر شناختی از فرم و ساختار جذاب فیلم سازی و سریال سازی وجود نداشته باشد، یک شکست و نابودی و به هدر دادن وقت و سرمایه و امکانات و بخصوص تماشاگر ایرانی است که این دو سریال مصداقشان است.

آقای طالبی چند فیلم و سریال ساختند که بجز یک یا دو تای آن، اصلا ساختار درست سینمایی نداشتند. نه در جذب تماشاگر موثر بودند و نه حتی در انتقال مفاهیم ارزشمند و مهم تر اینکه، برهمگان آشکار شده حمایت های پشت پرده جریانات جناحی و یا برخوردهای غیر حرفه ای او، برخی مواقع مدیران را مجبور به حمایت کرده است.

آقای ده نمکی که روزنامه نگار با سابقه ای است و در این عرصه و همچنین آثار مستند موفق بوده با سه گانه اخراجی ها وارد عرصه فیلمسازی شد، هرچند همان ایام انتقاد جدی به فیلم‌هایش بود اما چون احساس می شد میتواند همچون آثار مستندش موفق باشد، مورد حمایت قرار گرفت.

اما بعد از آن، تولیداتش نشان داد در حال افول است تا اینکه در “رستگاری” به اوج ضعف تکنیک و ساختار رسید ، کاملا معلوم شد او نمی‌تواند فیلمساز یا سریال ساز باشد مگر آنکه تحولی در آموزه ها و آموخته های خود ایجاد کند.

سالهای دور فکر میکردند میتوان با نیروهای متعهد و انقلابی، فیلمساز متناسب با این اهداف، تربیت کرد و تجربه هم نشان داد اینکار شدنی است. اما نکته مهم این است که تنها آموزش و تربیت کفایت نمیکند بلکه بضاعت، توانایی فردی و شناخت درست از تاثیرگذاری درام و خلاقیت و نوآوری، نقش کلیدی دارد، چنانکه در این مسیر فیلم های خوبی از برخی فیلمسازان تربیت شده می‌بینیم.

اما آنانکه موفق نبودند نباید عمر خود را به بطالت بگذرانند و تکلیف خودشان را، خودشان باید معلوم کنند، نباید منتظر بمانند تا تماشاگر کنارشان بگذارد.

کسی، فقط با عقیده و ایدئولوژی و یا زور ، تهمت و تهدید نمی‌تواند تحمیل کند که هنرمند و یا فیلمساز است بلکه اثرش باید معرفش باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پوستر سریال «هفت سرِ اژدها» رونمایی شد   رپ خواندن حمید صفت در سریال ماه رمضانی صدا و سیما (فیلم) مجری جدید برنامه سینمایی «هفت» کیست؟ آقای افخمی راحت باش! چیزی که زیاد است پول بیت المال برای دُن‌ کیشوت بازی شماها ...

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ببینید | ردپای آبی
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود