Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان استیو کر با پیروزی در بازی چهارم فینال قهرمان NBA شدند.

طرفداریچهارمین مصاف تیم های کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز در مرحله فینال لیگ NBA با پیروزی 108-85 تیم میهمان به پایان رسید.

کلیولند کاوالیرز بازیکن دقایق بازی امتیاز ریباند پاس درصد پرتاب های منطقه ای توپ ربایی بلاک ترن اور لبران جیمز 40:34 23 7 8 53.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
8 0 1 6 کوین لاو 27:44 13 9 2 30.8 1 0 1 تریستن تامپسون 16:12 6 4 0 60 0 1 0 جی آر اسمیت 26:35 10 2 1 37.5 0 0 0 جرج هیل 25:05 3 3 1 14.3 0 0 1 نیمکت   30 19 9 32/8 4 3 3 گلدن استیت وریرز بازیکن دقایق بازی امتیاز ریباند پاس درصد پرتاب های منطقه ای توپ ربایی بلاک ترن اور کوین دورانت 37:38 20 12 10 41.2 1 3 2 دریماند گرین 38:37 9 3 9 50 1 3 1 جوال مگی 16:28 216 3 0 75 0 1 0 کلی تامپسون 28:30 10 6 0 40 0 0 2 استفن کری 38:45 37 6 4 44.4 3 3 2 نیمکت   26 14 2 36.4 2 3 1

عملکرد بازیکنان کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز در اولین مسابقه فینال

عملکرد بازیکنان گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز در دومین مسابقه فینال 

عملکرد بازیکنان گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز در سومین مسابقه فینال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی لطفی، مدیر مسابقات کوئرا، با بیان اینکه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال حامی برگزاری هشتمین دوره کدکاپ است، گفت: معاونت علمی در فعال کردن درگاه‌های اطلاع رسانی در خصوص این دور از مسابقات و شناخته‌شدن آن در سطحی ملی و تامین برخی هزینه‌های مسابقه پای کار آمده است و از آن جهت که هدف ترویج برنامه نویسی در سطح کشور را دنبال می‌کند، صرفا بحث الگوریتم و مبانی برنامه نویسی را موضوع مسابقات قرار دادیم.

لطفی ادامه داد: در این مسابقه ضمن ترویج برنامه نویسی، بحث آموزش برنامه نویسی گنجانده شده است و افراد می‌توانند در هر سطحی که هستند، آموزش متناسب با خودشان را دریافت کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات توضیح داد: مسابقات انتخابی در لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ ۸ به صورت استانی است، به همین دلیل، دانشجویان همه استان‌ها خود را مخاطب این مسابقه می‌بینند و شانس خود را در آن کمرنگ نمی‌ببینند.

مدیر مسابقات کوئرا، درباره نحوه برگزاری این مسابقات گفت: این لیگ در شش دوره مسابقات انتخابی آنلاین برگزار می‌شود که تاکنون چهار دوره آن برگزارشده است، دور اول این مسابقات از اوایل اسفند ماه کلید خورد و هر سه هفته یک مسابقه انجام می‌شود که ان‌شاءالله دور پنجم مسابقات انتخابی، ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهدشد.

لطفی به جایزه‌های دریافتی این مسابقه اشاره کرد و گفت: در این مسابقات انتخابی دانشجوی برتر هر استان، سهمیه رقابت فینال را به انضمام یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهدکرد. همچنین، بعد از هر مسابقه، جلسه آنلاین حل سوالات مسابقه توسط طراحان سوالات، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از هر استان، به سه نفر از شرکت‌کنندگانی که در این جلسه حضور یافته‌اند، دوره آموزشی رایگان اهدا می‌شود که شامل ۲۰ دوره آموزش آنلاین برنامه‌نویسی به‌صورت تعاملی در سطوح مقدماتی و پیشرفته است و افراد می‌توانند به انتخاب خودشان یکی از دوره‌ها را به عنوان هدیه دریافت کنند.

مدیر مسابقات کوئرا  اضافه کرد: گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره‌ها بین یک تا سه ماه به صورت آنلاین طول می‌کشد، علاوه بر این به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقه تی شرت یادبود اهدا می‌شود و هر کس که در این مسابقه  کد ارسال کرده باشد، شانس برخورداری از این جوایز را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فینال به صورت حضوری با دعوت از نفرات برتر در سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد، بیان کرد: از نفر اول تا سی ام جایزه در فینال دریافت خواهند کرد. هم‌چنین در رتبه‌های بعد، به نفرات برتر هر استان جوایز اهدا می‌شود و مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون تومان فقط در مرحله فینال به شرکت کنندگان جایزه اهدا خواهد شد.

لطفی در خصوص چرایی عنوان «کدکاپ ۸» توضیح داد: از سال ۹۵، مسابقات برنامه نویسی کشوری را با عنوان کدکاپ برگزار می‌کنیم که البته دوره‌های اول آن با همکاری دانشگاه صنعتی شریف بود و در ادامه این رویداد به صورت سالیانه برگزار شد و بزرگترین مسابقه برنامه نویسی کشور از نظر تعداد شرکت  کنندگان شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: امسال، هشتمین دوره برگزاری این مسابقات است که این دوره را با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و در قالب لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی برگزار می‌کنیم.

مدیر مسابقات کوئرا با بیان اینکه مخاطب کدکاپ را دانشجویان هستند، گفت: کدکاپ در سال‌های مختلف به شیوه‌های گوناگونی برگزار شده است. هر سال برخی شرکت‌ها با هدف جذب و استخدام حامی مسابقات می‌شدند، موضوعات مسابقات هم مطابق فناوری‌هایی بود که آنها نیاز داشتند، اما امسال از آن جهت که هدف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ترویج برنامه نویسی در سطح کشور بود، صرفا بحث الگوریتم و مبانی برنامه نویسی را موضوع مسابقات قرار دادیم و هر شش دوره انتخابی به انضمام فینال، حاوی سوالات الگوریتمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!