Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@14:38:14 GMT

فیلم:شناسایی و انهدام باند تولید مواد مخدر در لواسان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۱۶۶۴

‍‍‍‍‍‍

 تصاویری از ابزار و ادوات یافت شده از باند مواد مخدر صنعتی شیشه که توسط سپاه ناحیه الغدیر در منطقه لواسان کوچک شناسایی شد را در این ویدئو مشاهده کنید.

سرویس عکس و فیلم فردا: تصاویری از ابزار و ادوات یافت شده از باند مواد مخدر صنعتی شیشه که توسط سپاه ناحیه الغدیر در منطقه لواسان کوچک شناسایی شد را در این ویدئو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Stt

منبع: فردا

کلیدواژه: مواد مخدر باند تولید مواد سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بورس سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

زی‌سان: تابلوی معاملات بازار سهام در پایان دادوستد‌های روز دوشنبه به سبزی تابلوی روز یکشنبه نبود. تراز ورود پول حقیقی به سهام و حق تقدم‌ها هم با کاهش مواجه، اما همچنان مثبت بود. با این حال، اما حجم و ارزش معاملات خرد نسبت به روز یکشنبه رشد چشمگیر و امیدوارکننده‌ای داشت. آیا این به معنای تداوم رشد بازار است؟

فعالان بازار سهام معتقدند که رونق این بازار لزوما به معنای رشد شارپی و یکسره شاخص‌ها نیست، بلکه افزایش چرخش پول در این بازار و رشد خرید و فروش سهام نشانه مهمی از رونق و پویایی بازار است.

اکنون نیز به نظر می‌رسد دست کم با توجه به نوع تحرکات روز دوشنبه، بازار در همین مسیر گام برمی‌دارد. در این میان به وضوح تمایل معامله‌گران به سهم‌های کوچک و متوسط بازار قابل مشاهده است. ضمن آنکه همچنان برخی از فعالان بازار در حال مشاهده و مطالعه سهام برای خرید و فروش قبل از آغاز فصل مجامع هستند.

پیش بینی بورس سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

بر اساس آنچه گفته شد به نظر می‌رسد انتظار تداوم رشد‌های پرشور و هیجانی از بازار سهام، چندان معقول نیست. ضمن آنکه به دلیل ارزندگی و اصلاح طولانی‌مدت بازار، مطالعه و تماشای مسیر انواع سهم‌ها بسیار بااهمیت است. در حال حاضر سهم‌های کوچک و متوسط زیادی مستعد پروژه شدن هستند و بر همین اساس فعالان بازار باید با احتیاط بیشتری به معامله بپردازند. با پایان رسمی تعطیلات و آغاز نیمه دوم فروردین، بازار سهام تحرکات جدی‌تری خواهد داشت.

منبع: تجارت نیوز

tags # بورس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • پیش بینی بورس سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳