Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش مسئول روابط عمومی انتقال خون استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در شب‌های پرفیض قدر سه هزار و ۱۳۹ نفر از مردم استان برای اهدای خون به مراکز سازمان انتقال خون مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد مراجعه کننده، دو هزار و ۱۹۲ نفر دارای شرایط اهدای خون بودند که بیش از ۲ هزار سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که در ماه مبارک رمضان واحد‌های سیار و ثابت آماده دریافت خون هستند، افزود: استان فارس با دارا بودن بیماران تالاسمی، سرطانی و انجام عمل‌های جراحی پیوند اعضا، پرمصرف‌ترین استان از نظر فراورده‌های خونی است.

سروش بیان کرد: مرکز انتقال خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت – آسیاب قوامی- همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ و در روز‌های تعطیل این مرکز از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده خونگیری از اهداکنندگاناست.

وی تصریح کرد: همچنین مرکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه مهیای خونگیری از افراد در ماه مبارک رمضان است.

مسئول روابط عمومی انتقال خون استان فارس ادامه داد: ساعات خونگیری اهداکنندگان خون در شهرستان‌های کازرون، مرودشت و گراش در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر انجام می‌شود.

وی گفت: در شهر‌های جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح بعد از افطار از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری از اهداکنندگان روزه دار است.

سروش اضافه کرد: شهرستان فسا در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت یکسره آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی افزود: شهرستان داراب علاوه بر ساعات کاری صبح از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری است.

مسئول روابط عمومی انتقال خون استان فارس تصریح کرد: شهرستان آباده نیز در روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و در شب‌های لیالی قدر از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

پذیرش اهدا کنندگان خون در تمام مراکز یاد شده با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ر

اهدای خون اهدای زندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 97 انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش قدس آنلاین، سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش