Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@10:40:28 GMT

سردار غیب‌پرور: توان موشکی خط قرمز ایران است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۱۷۶۵

سردار غیب‌پرور: توان موشکی خط قرمز ایران است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره درخواست غربی‌ها برای مذاکره درباره توان موشکی کشورمان، گفت: توان موشکی کشورمان جزو خطوط قرمز است.

 

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست، ادامه داد: امروز به‌همت جوانان کشورمان، دسترنج خودمان را تولید کردیم و به‌عنوان ابزار دفاعی از آن در صورت لزوم استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه "هیچ‌گاه توان دفاعی خود را از دست نمی‌دهیم"، افزود: قطعاً درباره توان موشکی مذاکره‌ای با طرف‌های غربی انجام نخواهیم داد و این کار شدنی نیست.

 

سردار غیب‌پرور در گفت و گو با تسنیم، با یادآوری اینکه "مشکل طرف‌های غربی با ایران مسئله‌ هسته‌ای و موشکی کشورمان نیست"، اظهار داشت: اینها به کمترین چیزی که به آن راضی می‌شوند این است که ما بگوییم اسلام و انقلاب را نمی‌خواهیم.

 

وی گفت: مشکل غربی‌ها با ما بر سر موشک نیست، بلکه مشکل آنها بر سر اسلام  و انقلاب است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه غربی‌ها می‌خواهند ملت ایران تبدیل به یک ملت خنثی و بی‌عرضه و حقیر شود که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد، تأکید کرد: هرگز درباره توان دفاعی کشورمان مذاکره نخواهیم کرد و در این حوزه هر روز پیشرفت می‌کنیم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج غیب پرور توان موشکی جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود

تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای بازی با ایران به کشورمان سفر می‌کند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال زنان ایران در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه 1403 دو دیدار دوستانه با بلاروس برگزار می‌کند.

به همین منظور تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی زنان ایران هشتم خردادماه وارد تهران می شود و در روزهای 10 و 13 خردادماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان کشورمان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • یک استاد نخبه پرور
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند