Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:27:28 GMT

جان توشاک سرمربی تراکتورسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۲۲۱۰

جان توشاک سرمربی تراکتورسازی شد

سرمربی سابق رئال مادرید هدایت تراکتورسازی تبریز را بر عهده گرفت.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر و مذاکراتی که شخص محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی با مربیان صاحب‌نام اروپا انجام داد در نهایت با جان توشاک ولزی یکی از پرافتخارترین مربیان اروپا به توافق رسید.

قرارداد جان توشاک با باشگاه تراکتورسازی بنا به خواسته هواداران به مدت 3 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان توشاک متولد ۲۲ مارس ۱۹۴۹ و اهل ولز است. از باشگاه‌هایی که در آن به‌عنوان مهاجم بازی کرده است می‌توان به باشگاه فوتبال سوانزی سیتی، کاردیف سیتی و لیورپول انگلیس اشاره کرد. وی سابقه ۴۰ بازی در تیم ملی فوتبال ولز را در کارنامه دارد.

جان توشاک در دوران بازیکنی با تیم کاردیف سیتی در جام حذفی فوتبال ولز صاحب 3 عنوان قهرمانی در فصل‌های ۱۹۶۶–۶۷، ۱۹۶۷–۶۸، ۱۹۶۸–۶۹ شده است.

سپس در تیم لیورپول در لیگ دسته اول فوتبال انگلستان 3 عنوان قهرمانی در فصل‌های ۱۹۷۲–۷۳، ۱۹۷۵–۷۶، ۱۹۷۶–۷۷ را به دست آورده است.

همچنین یک عنوان قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان در سال ۱۹۷۴ و قهرمانی در جام خیریه انگلستان در سال ۱۹۷۶ را تجربه کرده است.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۷۷ و 2 عنوان قهرمانی در لیگ اروپا در فصل‌های ۱۹۷۲–۷۳، ۱۹۷۵–۷۶ و قهرمانی در سوپر جام اروپا ۱۹۷۷ را می‌توان به کارنامه بازیگری این مربی صاحب‌نام افزود.

این مربی پرافتخار در 3 فصلی که به‌عنوان بازیکن و مربی در تیم سوانزی سیتی فعالیت داشت سه عنوان قهرمانی در جام حذفی فوتبال ولز در فصل‌های ۱۹۸۰–۸۱، ۱۹۸۱–۸۲، ۱۹۸۲–۸۳ را به خود اختصاص داد.

اما در سرمربیگری در تیم رئال سوسیداد اسپانیا موفق به کسب مقام قهرمانی در کوپا دل ری در سال ۱۹۸۶–۸۷ شد و سپس در رئال مادرید موفق به کسب مقام قهرمانی در لا لیگا اسپانیا در فصل ۱۹۸۹– 1990 شد و همچنین در دیگر تیم اسپانیایی یعنی دیپورتیوو لاکرونیا در سوپر جام فوتبال اسپانیا در سال ۱۹۹۵ به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانی در بشیکتاش ترکیه در جام حذفی فوتبال ترکیه در سال ۱۹۹۷–۹۸ یکی دیگر از افتخارات این مربی صاحب‌نام می‌باشد.

قهرمانی در خزر لنکران جمهوری آذربایجان در سوپر جام فوتبال جمهوری آذربایجان در سال ۲۰۱۳ نشان داد تا این مربی در هر کشوری می‌تواند موفق باشد.

و در نهایت در تیم الوداد کازابلانکا مراکش در لیگ دسته اول فوتبال مراکش در فصل ۲۰۱۴–2015 ویترین قهرمانی‌های این مربی را در قاره آفریقا تکمیل کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اسپانیا ترکیه تیم ملی فوتبال رئال مادرید مراکش روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)