Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:17:58 GMT

خانواده معظم 6200 شهید استان مرکزی تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۲۲۱۵

خانواده معظم 6200 شهید استان مرکزی تجلیل می شوند

به گزارش ایرنا، محمد صادق دوخایی روز شنبه در نخستین نشست اعضای کمیته اجلاس ایثارگران کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی، افزود: دستگاه های اجرایی در این امر مهم مشارکت دارندو برنامه جامعی برای تقدیر از تمامی خانواده شهدا در این استان تدارک شده است.
وی ادامه داد: کمیته اجلاس ایثارگران یکی از بخش های کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است که بیش از 30 عنوان برنامه تخصصی در آن تدوین و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: برای تامین بخشی از هزینه های اجرای برنامه های کمیته اجلاس ایثارگران، هفته آینده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، فرمانده سپاه روح الله و تنی چند از مدیران کل مسئول نهادهای دولتی در کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید این استان با مقامات کشوری دیدار می کنند.
وی بیان کرد: تدارک دیدار مسئولان کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب نیز پیش بینی شده که پس از قطعی شدن برنامه ها برای ارائه گزارش به معظم له، انجام می شود.
دوخایی افزود: نشر فرهنگ ایثار و شهادت محور برنامه های کمیته اجلاس ایثارگران است که در این راستا علاوه بر تجلیل از 6 هزار و 200 خانواده شهید استان مرکزی و اهداء تابلو فرش تمثال شهید هر خانواده، اعزام خانواده های معظم شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و محل شهادت شهید خانواده و اعزام خانواده های معظم شهدا به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع عظام تقلید انجام می شود.
وی بیان کرد: گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان، برپایی نمایشگاه های عکس و وصیت نامه های شهدا از دیگر برنامه های کمیته اجلاس ایثارگران کنگره نقش امام راحل در جنگ و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است.
کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی بهمن ماه امسال در اراک برگزار می شود.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان مرکزی امام راحل جنگ تحمیلی خانواده های معظم شهدا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ