Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از سال ۹۶ تاکنون تعداد ۱۸۱۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال در استان فارس صادر شده است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، علی همتی با بیان اینکه از سال 96 تاکنون تعداد 1812 فقره جواز تاسیس صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 68 هزار و 367 میلیارد ریال در استان فارس صادر شده است، اظهار داشت: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه‌های محصولات کانی غیر فلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه این جوازها براساس تقاضا و نیازمندی، در سطح استان فارس صادر شده است و 28843 نفر فرصت شغلی را فراهم می‌کند، گفت: بیشترین جواز تاسیس صادره از نظر سرمایه گذاری در زمینه تولید محصولات از لاستیک و پلاستیک بوده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تعداد 263 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 31951 میلیارد ریال در زمان فوق صادر نموده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه  پروانه بهره‌برداری صادر شده که هم اکنون در حال تولید هستند در زمینه رشته‌های مختلف صنعتی با عناوین محصولات غذایی و آشامیدنی، سایر محصولات کانی غیرفلزی و محصولات از لاستیک و پلاستیک است، عنوان کرد: تعداد 4101 نفر فرصت شغلی در این طرح‌ها ایجاد شد.

همتی بیان کرد: در زمینه خدمات فنی و مهندسی تعداد 16 فقره جواز تاسیس و تعداد 5 فقره پروانه بهره‌برداری از سال 96 تاکنون صادر شد،همچنین در زمینه طراحی و مونتاژ آسانسور تعداد 18 فقره پروانه بهره‌برداری در مدت فوق صادر شده است.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس

مسعود حقیقت اعلام کرد: براساس آمار بارندگی بهاری اخیر که در ۴۴ ایستگاه فارس و تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به ثبت رسیده است، فیروز آباد با ۱۰۴ و چهار دهم میلی متر پیشتاز است و در شیراز هم ۲۴ و پنج دهم میلی متر باران باریده است.

او اظهار کرد: پس از فیروز آباد که صدرنشین شد، نورآباد ممسنی با ۹۱ و هشت دهم میلی متر، میمند با ۸۳ و سه دهم، قیرو کارزین با ۶۳ و ۶ دهم، کازرون و خنج با ۵۸ و چهار دهم، کوار با ۴۷، جهرم با ۴۲ و یک دهم، زرین دشت با ۴۱ و چهار دهم و سپیدان با ۴۰ و ۲ دهم در رتبه‌های بعدی جای دارند.

حقیقت اضافه کرد: در سایر ایستگاه‌ها هم از ۳۷ تا یک میلی مترباران گزارش شده است و میزان بارندگی اخیر در شیراز ۲۴ و پنج دهم و در شهرک گلستان شیراز هم ۳۱ و هشت دهم به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: میانگین بارندگی اخیر در فارس ۲۴ و پنج دهم میلی متر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز