Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-09@00:23:49 GMT

آشنایی با برزیل دومین حریف ایران در هفته سوم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۲۳۷۴

آشنایی با برزیل دومین حریف ایران در هفته سوم

برزیل که یکی قدرت‌های والیبال جهان است حریف ایران در دومین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران بعد از یک شروع مقتدرانه در هفته سوم مسابقات لیگ ملت های والیبال، در دومین دیدار برابر تیم ملی برزیل قرار خواهد گرفت.برزیل پیش از دیدار با ایران در رده دوم مسابقات بعد از لهستان قرار دارد و در اولین دیدار خود در هفته سوم موفق شد روسیه میزبان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران پیش از این 13 مرتبه برابر برزیل قرار گرفته که 3 مرتبه موفق به کسب پیروزی شده و 10 شکست در کارنامه خود دارد و آخرین تقابل این دو تیم سال گذشته با برتری تیم قدرتمند برزیل همراه بود.

تیم ملی برزیل در 5 دیدار پایانی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به پیروزی دست پیدا کرده و با آمادگی کامل و بهترین فرم خود پا به دیدار با ایران خواهد گذاشت تا بتواند همچنان در کورس صدرنشینی حضور داشته باشد.

والاس دسوزا ستاره نام آشنا این تیم بیشترین امتیاز را برای برزیل جمع آوری کرده و با 22 امتیازی که برابر روسیه کسب کرد، مجموع امتیازات خود را به عدد 102 در لیگ ملت های والیبال رساند اما همچنان از امتیاز آورترین بازیکن ایران یعنی امیر غفور در جدول رده بندی پایین تر است.

نکته جالب توجه اما درباره تیم برزیل، عدم حضور بازیکنان این تیم در جمع بهترین های مسابقات است و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در جمع 3 بازیکن برتر هیچکدام از آیتم های مسابقات لیگ ملت ها قرار ندارند که این موضوع در کنار نمایش های قدرتمندانه این تیم نشان می دهد تیم تحت هدایت رنان دال زوتو تیمی یکدست است که به هیچ بازیکنی وابسته نیست.

برونو رزنده 29 ساله با 190 سانتی متر قد کاپیتان طلایی پوشان برزیلی است و در پست پاسور برای این تیم برابر ایران قرار خواهد گرفت. این دیدار روز شنبه از ساعت 16 در شهر اوفا روسیه برگزار خواهد شد و دو تیم بعد از برگزاری این دیدار، برای دیدار هفته سوم خود آماده خواهند شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دیدار با رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد: درخواست سفر دوم به خراسان شمالی مطرح شد.

وی در ادامه افزود: در این دیدار ضمن تشریح برکات سفر اول و وضعیت مصوبات سفر برای سفر دوم رئیس جمهوری به خراسان شمالی دعوت انجام شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای تکمیل برخی مصوبات باقی مانده سفر، وزارتخانه‌ها به تعهدات خود عمل کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: رییس دفتر رئیس جمهور نسبت به هر مورد مهم مطروحه قول مساعد داد.

کد خبر 6098885

دیگر خبرها

  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت