Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@14:45:15 GMT

افزایش 25 درصدی نرخ خودکشی در آمریکا از سال 1999

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۲۶۳۰

افزایش 25 درصدی نرخ خودکشی در آمریکا از سال 1999

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، در بازه زمانی سال 1999 تا 2016 میزان خودکشی در ایالات متحده به میزان 25 درصد افزایش یافته و میزان افزایش نرخ خودکشی در 25 ایالت آمریکا از 30 درصد بیشتر شده است.

بر اساس این گزارش که پنج شنبه منتشر شده بیش از نیمی از افرادی که بر اثر خودکشی در آمریکا کشته شده اند هیچ نوع بیماری ذهنی یا روحی و روانی نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2016 بیش از 40 هزار نفر در این کشور با خودکشی به زندگی خود خاتمه داده اند.

نکته نگران کننده این است که در بین افراد 15 تا 34 ساله امریکایی خودکشی دومین عامل اصلی و بالای مرگ محسوب می شود. بیشترین میزان خودکشی در میان ایالت های آمریکا مربوط به ایالت داکوتای شمالی با افزایش 58 درصدی و کمترین میزان خودکشی مربوط به ایالت کوچک دلاویر با افزایش 6 درصدی نرخ خودکشی است.

تنها ایالت آمریکا که در ان نرخ خودکشی کاهش یافته ایالت نوادا با کاهش تنها یک درصدی است. اما در این ایالت نرخ خودکشی هنوز بالاست.

متخصصان و کارشناسان آمریکایی رسیدگی ناکافی به مشکلات حوزه سلامت روان و نرخ بالای فقر و مشکلات اقتصادی را عامل اصلی افزایش نرخ خودکشی در آمریکا می دانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان